2008年3月22日星期六

極度驚嚇事件

友人今天前來沙田購物,順道到訪maymay{新居},短聚句鐘後,一同到新城市廣場一間餐廳食午飯。

入座後四人分別點了不同套餐,每款套餐都附送同款蔬菜沙律,正當各人將近吃完沙律之際,坐在我對面的男性友人,突然面露驚訝神色(瞪眼擘口),咬呀一聲,身體向後退了一點,我們三人即時沿著他的目光及手指,望向那碟沙律,嚇見一條長約三、四吋蚯蚓,正從碟邊向外爬出,大驚之下,各人都不約而同放下餐具向後退,極怕蟲類的我隨即彈起,往找侍應小姐投訴,那位小姐望了一眼後,語帶輕描及一點歉意(不知這個形容是否貼切),道:唔好意思,係菜蟲黎嘅,我收走佢~





















不知為何~沒有拍下照片
不知為何~沒有即時離開
不知為何~沒有向經理投訴

我想~我們是嚇傻了!!!

友人送贈的美味手信~~

11 則留言:

Ellen老師 說...

哎喲!缺少了老師添!

下次話我知邊間呀?沙田我都成日出沒!

maymay 說...

老師:
大阪到著喇~
呢間千祈咪去呀,巧驚呀)))))))))

匿名 說...

唔係正當進食之際,係就快食完沙律之際至啱,同埋條蚯蚓應該長過三吋!
其實應該投訴,尤其諗返起門口位呀叔個格!

maymay 說...

對面的男性友人:
已經改左喇。
回想起來,我地真係應該投訴,同埋即刻走人至啱呀!

匿名 說...

d提子剝晒面唔係幾美觀~

依間野無下次啦...

maymay 說...

萊b爸:
提子好清甜、好好味呀~
下次出城食把啦,依家攪到我對生嘅菜有陰影呀!>_<
你尋日最後衝刺,有冇收穫?

匿名 說...

我想食壽司同燒肉......

無再有收獲,覺得雖然減左價但唔係真係好平...

lau2tang 說...

我正情唔敢再望嗰碟沙律!
我地真喺好善良,無諗過發惡唔畀錢。

匿名 說...

may姨

3吋長ge蚯蚓bor,咁驚嚇!!!
俾我即投訴兼走人啦!!!

匿名 說...

其實可能成呎長
因為睇唔見尾
同埋唔想再望……

maymay 說...

roy:咁下次就去食燒肉同壽司啦~

劉鄧:其實應該call食環署黎呀~

丁丁:係囉,我地真係嚇傻左呀,咁都唔走!

對面的男性友人:冇成呎咁誇,最多半呎啫~ ^o^