2008年3月14日星期五

免費午餐

過了今個月,便是我成為公司一份子的第四個年頭,時間過得極快,尤其在開心的時候。

踏進公司的第一天,午飯時,一伙人到附近的飯店食飯,老闆才告訴我,公司是包膳費的,可真令我喜出望外,心在想,開支每月又節省數佰大元喲!

農曆年前,當我還住在中轉屋的時候,公司真是忙得不可開交,更罕有地經常加班,令我在裝修的日子忙上加忙;怎料新年過後,公司的生意竟一落千丈,現在大部份時間是上網渡日。

近這半年,我們找到一家食物不錯、價錢公道的快餐店,以電話叫外賣飯盒到公司,送外賣的嬸嬸態度相當友善,跟我們熟絡起來,很有親切感。

不知道這免費午餐還可維持多久?!

雜菌翠肉瓜拼涼瓜牛肉 ~

































回鍋肉拼雙菇西蘭花 ~

18 則留言:

Ellen老師 說...

哇~~免費午餐很不錯耶~~

largeheadboy 說...

有得包伙依實在太好喇!
你地係咪一輪多嘢做一輪又少啲架?是正常嗎?

匿名 說...

盒回窩肉麻麻地咁喎......

maymay 說...

老師、大頭:
老闆好好人,即使近年生意唔好,都冇減人工或cut福利,現在我祗怕公司無法再撐下去!
以前生意好穩定嫁,可是個大客近年出左問題,影响埋我地囉!

萊爸:
回窩肉幾好食嫁,不過賣相係差左d~
我鍾意佢地唔用梳打粉勁"嗱"d肉頪,而且瓜菜都好新鮮好靚,飯盒附送飲品可選豆漿,聽說豆漿都係自已做,有時仲會送碗豆腐花俾我地食添!

匿名 說...

呢個年頭好少有包午餐嘅公司喇,實在難得!!
希望你公司慢慢又回復生意穩定嘅狀況啦!!

maymay 說...

丁丁:
早晨,咁早起身嘅?
我都希望公司生意快d回復正常,如果唔係又多一名失業大軍嫁喇!

supageti 說...

師妹:happy birthday!^_^

匿名 說...

may姨/姨婆,

Happy Birthday!!!!! (^0^)

匿名 說...

我係萊b爸唔係萊爸~

福如東海~壽比南山啦~

largeheadboy 說...

趕得切趕得切!
生日快樂事事順利啊!

maymay 說...

多謝師姐、丁丁、卓瑤、萊b爸、大頭!

師姐:點解妳會知道我今日生日嘅?

今日本來約左同月同日生的姐姐食晚飯,點知裝修師傅話會幫我做夜d,盡量執埋d手尾,唯有取消約會;結果師傅由今朝十時做到晚上九時半才離開,我倆公婆就做清潔,啱啱至沖完涼,攰到散晒!

清潔的工作,明天還要繼續~~

lau2tang 說...

補祝Maymay生日快樂!
從此遠離煩惱!

maymay 說...

謝謝劉鄧!

匿名 說...

maymay, 生日快樂, 祝你幸福常在! 天天開心!

匿名 說...

may姨/may姨婆:

今日突然拜訪真係很抱歉,請原諒!!!
你d 清潔 & 執東西真係要慢慢做,唔好一次過做得咁盡,真係會捱壞身子架,補到補唔番,長命功夫長命做ar,不過你聽完都係照繼續做架喇!!!
見你今日做到手都震,心中真的不好受呢!!!
你要量力而為呀!!!

maymay 說...

謝謝小妹!

丁丁:
今日本來好攰,但你地的{突如其來},有如強心針一樣,令我倦意全消,你地咁乖,咁有我心,我和姨丈真係好開心呀,多謝晒!
得閒多d帶瑤瑤來玩啦!

匿名 說...

may姨:

唔好咁講啦!!!阻住你哋就真,加埋2個反斗星,當正係自己屋企咁,太失禮人,真係人都顛......
我哋坐80號返屋企,瑤瑤上車一陣就瞓左lu,呢架車都好快,係牛池灣都有站落tim,我同亞細講話正ar,遲d搬左得閒可以搵may姨喇,哈哈!!may姨你係咪好驚呢?!
你唔怕瑤瑤去你屋企搗蛋咩??你見佢今日係你屋企周圍探索,就知佢幾8卦la!!

supageti 說...

師妹:你舊年講過嘛,你既生日同我哎吔細妹一樣,好易記 ^^

大個女喇,要乖乖地呀,嘻嘻 ~