2008年3月6日星期四

新杯

昨天買了兩只新杯,為maymay廚房增添一點色彩 ~


10 則留言:

supageti 說...

好 colorful 呀!原來 maymay 鍾意喵喵 ~ ^^

maymay 說...

我唔係特別鍾意喵喵嫁,祗是行過見到顏色幾靚,質地又唔錯,size又啱,咁咪買番屋企囉~

largeheadboy 說...

咦,有番啲購物意慾囉喎!^t^

lau2tang 說...

好靚喎~

Ellen老師 說...

買下野未幾好啦~~

maymay 說...

我嘅購物意慾非常強,但呢期荷包非常弱,奈何! >_<

呢兩隻杯好攪野,同一系列,一隻日本製,一隻馬來西亞做,但價錢一樣喎,激親!

Wordy 說...

對,要給自己添一點色彩!

largeheadboy 說...

路過!打攪晒!^^

supageti 說...

師妹:我又係路過,幫你打打氣!

maymay 說...

大頭、師姐:
好多謝你地黎探我,等我適應左"陌生"環境之後,再請大家黎坐啦~