2008年2月27日星期三

回"家"了

搬回"家"了,

新不如舊!!!

心裏極掛念"老家"!!!

28 則留言:

匿名 說...

過左去就過左喇,人要向前望~

supageti 說...

係囉,唔好唔開心啦!忘記背後,努力面前!

largeheadboy 說...

係喇,都返唔到轉頭,就積極面對現在吧!慢慢嚟喇!

lau2tang 說...

Maymay,
記得小時候讀過一篇文章名為「習慣說」嗎?遲些你便會習慣了。

匿名 說...

人…總要有個家!
咁幾時可以........上來參觀?

maymay 說...

多謝各位!

其實我都知道唔可以返轉頭,祗是仲未能放得開啫,畢竟這是我一生中的最錯,就給我一點[療傷]的時間吧~

待一切安頓好後,再請大家來坐啊~

匿名 說...

咁一於比多兩日時間你[療傷],
星期六、日要出街逛食好野~~

largeheadboy 說...

咁小兒科的事就係一生最大的錯?你識咗我先算係呀!^_^

supageti 說...

大頭:你有無自大左少少?

師妹:下個禮拜一於去鵝頸橋打大頭 ~~~

maymay 說...

大頭:

俾錢人整爛自已間屋,仲唔算一生最錯?!

錢花左是早預了,可是間屋的基建做得不好,除了全間屋再拆一次,從頭做過,可沒什麼補救方法啊,怎不教我心痛呢!

好好的一個家,亞安放了不少心血維修保養,就是因為maymay不滿足的心,硬要裝修,又碰上無良商人,弄至如斯境地!

現在的"家"是如此的陌生,連累身邊人,叫我如何釋懷?

maymay 說...

由始至終,身邊伴侶都沒埋怨maymay半句,還時加安慰,互相扶持,這是maymay的福氣,真怪自己之前身在福中不知福!

lau2tang 說...

或者上天就是要用這件事,令你明白,你做了一件「一生中最最最對」的事,就是嫁了一位好丈夫。
你再長嗟短嘆,會增加枕邊人的壓力,令他更要費神如何你開心!是嗎?!
所以,你最多傷心埋呢兩天好喇,之後,便要好好慰勞一下husband,請佢大吃一頓。

Ellen老師 說...

咁我地總有無機會去高興下呀!

maymay 說...

劉鄧,老師:
裝修的事還未完全做好,d野又未執妥,那有心情吃喝玩樂呢!

supageti 說...

師妹:你一味咁自責,對件事無幫助,安哥又唔安樂,何苦呢?你地身體又唔係咁好,再係咁唔病都鬱到病,唔好諗咁多負面野啦。

largeheadboy 說...

你睇,大家都咁關心你
仲有乜嘢咁大不了喎!

maymay 說...

多謝師姐和大頭,我希望能盡量放鬆吧!

largeheadboy 說...

係喎,依家應該上到網喎!

匿名 說...

千祈千祈千祈唔好鑽牛角尖呀~

再唉聲嘆氣都係無補於事,樂觀地面對吧~

maymay 說...

多謝roy及大家時常安慰我!

輸左股票,最多唔見左錢,冇野要面對。
現在最難的是,日日要對住間唔鍾意嘅屋,想放鬆心情極不容易~

supageti 說...

師妹:要放底的確係需要時間,但最重要係你肯放底。

星期日睇 DVD,講長今代韓尚宮同崔尚宮比賽,已經輸左三個回合,再輸就玩完,連生好驚好亂,猛咁喊,長今同佢講(大概):係逆境時要順住形勢走,但一定唔可以放棄,否則只會輸。

好想快 d 見番個開心又為食既 maymay 呀。

supageti 說...

唔好意思,執錯字粒:

你放「低」至啱。

Ellen老師 說...

maymay~~
幾時去北海道呀?想下D開心野啦?

lau2tang 說...

喺囉!
安哥幾時放大假?
畀個日子嚟,我免費幫你編行程,尋機票。

maymay 說...

多謝師姐、老師!

其實連日來要大家為我擔心,maymay深感歉意,亦深深感激!

正如劉鄧所講,慢慢是會習慣下來的了,祗是需要時間喲~

好想去北海道呀)))))))))

maymay 說...

劉鄧真好人,多謝晒!遲些再找妳幫忙~

largeheadboy 說...

北海道喇就!
http://www.anaskyholiday.com.hk/chi/haneda_hokkaido.html

lau2tang 說...

喺啦!我睇到呢個package都好心動。