2009年7月31日星期五

油盡燈枯

每天上班下班,都會經過我家附近這棵老年茘枝樹,這樹隔年便會開花結果一次,每次長著紅紅的茘枝,我總愛駐足欣賞。

近年果實愈來愈少,又被颱風吹斷樹幹,早已有久延殘喘之態;今早赫見被鐵欄圍著,心知不妙,抬頭一看,原來樹葉全部枯掉,主幹又呈中空狀況,以然沒有生命跡象。


再見了,老樹!





































14 則留言:

丁丁 說...

唉....佢咁樣真係是時候囉........

lala 說...

荔枝樹真係未見過.

maymay 說...

丁丁:
遲下應該會被移走喇~>_<

lala:
香港都有好多茘枝樹喎~

largeheadboy 說...

看着它枯死很可惜啊~

maymay 說...

大頭:
真係好心痛啊!

話時話,好掛住你地呀~~~

我呢期好勤力,正在忙著秘密工作呢~^^

largeheadboy 說...

都叫你唔好掛住我咯
仲講到咁出面畀人見到唔好吖嘛!

小彭 說...

小心佢跌落黎呀~
棵樹真係好老, 去摘個d荔枝樹都無咁高!

rempei 說...

蛀到咁,好難醫~~~~~~~~

ROY 說...

maymay你秘密乜工作?
編行程??

maymay 說...

Honey,
真係掛住又怕乜俾人知呢,哈哈哈~~

小彭:
依家唔敢行咁埋佢度咯!
唔知有冇一百歲呢?

薯嘜:
好明顯得番驅殼,唉!

萊萊:
秘密工作=秘撈
要做完至有時間編行程呀~~

lau2tang 說...

honey黎報到先~

maymay 說...

頭號honey,咁早番左香港?

ROY 說...

棵樹有個窿喎,有無學木村對住個窿講秘密呀?

maymay 說...

萊萊:
我先冇佢咁傻呀~~