2009年7月15日星期三

今天不談吃

周末那天才與網友打完羽毛波,昨天大家又急不及待相約下班後飯聚,是想吃還是想見多幾面呢?

沒想過一把年紀,還能跟比自己年輕一輩的網友成為好朋友,哈日的心把我們連在一起,沒有代溝,沒有嫉妒,沒有猜疑,讓我從現實中拾回一點童真。


更難得的是,大家同樣玩得、吃得、飲得、講得、笑得,每次相聚後離開,心情總是依依,回家途中,腦海經常重現快樂片段,例如藍妹事件、與及昨晚某人三次弄濕衣衫的烏龍事等,都令人樂透,期待下一次的聚會啊!

預祝即將外遊的三位朋友,玩得痛痛快快呀!


齊來乾一杯恭祝友誼~





















共聚{一門}~






15 則留言:

lau2tang 說...
此留言已被作者移除。
lau2tang 說...

正係「黐黐儍儍」坐埋一枱~
琴日影飲勝相都超攪笑吖~
真係酒唔可以亂飲~

Ah ming 說...

點解的相可以咁光架

supageti 說...

Um ~ 不談吃 ~~ 又貼咁多食物相 ~~

largeheadboy 說...

嗰碟玉子驟眼睇以為係白切雞~
我地梗有代溝喇,成日都話凍仲要飲熱琲
我地梗有嫉妒喇,食咗最後嗰舊雞軟骨
我地梗有猜疑喇,唔知某人獨食嘅舊牛油果手卷係咪成 $138
部相機咁得,更黑都拍到呀,二手價何止二千啊!

lau2tang 說...

亞帥哥,
新機正廠價都係2680元咋噃~
你估你係亞邊個邊個,用過的二手嘢會唔跌價咩。我出一千,都係因為畀面你咋,有人出八百添咋~

ROY 說...

今次maymay d相幾好喎~

年輕一輩即係幾多呀? 18年乎?

maymay 說...

劉鄧:
尋晚至high係你啦,係咁笑~~

亞明:
好明顯係執過啦,咁暗點出得街呀~

師姐:
我貼之嘛,有談喎,呵呵~~

大頭:
叫你食又唔食,人地食左你又唔抵得,番出黎俾你食嘞,嗱~~~

二仟?我果部就值,你果部就......問隊長啦~~

萊少:
d相調整過曝光架,現場咁黑真係好難影得好,雜訊勁多呀!

萊萊小朋友:
唔係個個輩份都用年齡分架,返學校問老師啦~~

maymay 說...

師姐:
我打錯字~
我貼相之嘛,"冇"談喎~~

rempei 說...

如果可以去埋"x串"添食就好lu~~~

maymay 說...

薯嘜:
睇怕要等佢地日遊回來喇~
係味好掛住十蚊一杯嘅啤酒呢?^^

Ellen老師 說...

你地下星期四前去都得呀!

maymay 說...

老師:
今個星期六、日大家都唔得閒,平日又有人要加班,吃唔到啦~~

小彭 說...

玉子燒又真係幾似白切雞喎~

maymay 說...

小彭:
如果冇左海膽仲似呀~~