2009年7月11日星期六

美食令人快樂

今早打完羽毛球,別過波友,便到尖東與亞安會合,一起在帝苑酒店的越南餐廳吃了一頓非常愜意的午餐,晚上又在滬江飯店大快朵頤,連續兩餐滿意的美食,二人心情特別愉快,明天預算繼續玩樂去!

餐廳上菜奇慢,等候時對著桌上美麗的蓮蓬拍個不停~





























































餐廳環境很不錯耶~

















洗手間入口漂亮的玻璃門~






















餐前小吃{春卷、牛肉米卷、扎肉、酸菜}~

















蕃茄海鮮湯{鮮甜味美}~

















燴牛尾伴蒜茸包{牛尾夠腍、味道香濃、蒜茸包香脆}~

















牛肉牛腩牛丸牛筋湯河{材料出色,湯底鮮甜}~




































芒果涼粉{我倆至愛}~



































咖啡{香濃無比,為這餐劃上完美句號}~

















滬江晚餐:
醉乳鴿、酥炸鳯尾魚、腿茸冬瓜球、小籠包、菜肉包、蒸銀絲卷、青島啤酒兩瓶

飯後果:富士蘋果、士多啤梨

13 則留言:

supageti 說...

又話對越南野無咩興趣既?

supageti 說...

講開又講,n 年前晌杭州買過啲蓮蓬,一路行一路挖啲鮮蓮子出黎食,又幾清甜幾好食嫁。

largeheadboy 說...

幾銀呀個 set?可以試下喎!同埋有冇無牛嘅選擇架?

maymay 說...

壞孩子師姐:
因為我以前未食過好食嘅越南野吖嘛~
原來蓮子生吃都得,總之靜靜雞挖粒出黎食啦~^o^

大頭:
牛湯河$88,牛尾$98,不過份量好細,吃完都唔係好飽,所以我地六點就要食晚飯~
套餐仲有幾款,另外單品都有唔少選擇,去試下啦~~

ROY 說...

下次打完波去依度試下啦~

maymay 說...

萊萊:
一於咁話,不過應該會係兩、三個月後嘅事喎~~

rempei 說...

賣甩我地,仲好講..........

ROY 說...

要咁耐?

maymay 說...

薯嘜:
我一早通知左大家啦~
好似係你賣甩我地喎,唔知邊個冇黎打波呢呵~~

萊萊:
劉鄧要抖暑,你又要忙湊仔,兩個月唔少得呀~

largeheadboy 說...

我成日都 ready 打架,係人地唔得咋~

lau2tang 說...

la! 咁喇,我照book 15/8號個場,邊個到時甩底ge,就負責俾場租!

Ellen老師 說...

15/8~~~~我唔制

maymay 說...

好野,又有得打,唔該隊長!