2009年7月7日星期二

味吉

昨晚偕亞安到沙田禾輋新開業的{味吉拉麵}嘗鮮,這店乃附屬Pokka Café集團,秉承了優良的招呼,但拉麵及烏冬祗是一般貨色,份量很少,反而其他小食有水準,結帳時出示Pokka會員咭可享有三倍積分,但不設會員折扣。

利用了報紙優惠劵,超過$150可得$20折扣,這餐結帳$167。
































凍茉莉花茶{香味十足,可口}~

















叉燒拉麵$48 {叉燒薄如紙,醬油湯底不夠濃,麵質不俗}~

















美國牛肋肉贊岐烏冬$65 {牛肋肉味道和質感俱似滷豬肉,醬油湯底淡如水,烏冬份量奇少}~































蟹肉蟹籽沙律$22 {菜絲非常新鮮}~

















香煎牛脷$28 {外脆內軟,份量大,超值}~
































餐具精美~

















但那個主角湯麵碗則不敢恭維,又深又大又重,吃時拿筷子的手要提高才夾得到,我將烏冬轉到盛沙律的碗裏,才舒服一點,真難為奉餐的侍應~



























飯後到同是新開業的吉之島超市,買了美國士多啤梨及香草羊扒,又買了四件C'est mieux蛋糕做消夜,每件都令人有意外驚喜,是今日的最大收獲。

門口令我想起札幌桑園駅的吉之島~















C'est mieux的蛋糕非常好吃,四件$106~

12 則留言:

supageti 說...

又話依期好乖既 ~~ 哈 ~~~

lau2tang 說...

呢間餅店好出名架?
收得咁貴嘅?

maymay 說...

師姐:
我冇曵喎,果碗烏冬仔都唔夠攝牙罅,唔吃番件餅,我驚餓到瞓唔著呀~~

劉鄧:
我都唔知架,見佢夠胆開响屋邨度,件件餅都賣廿幾三十蚊,咪買黎試下囉,不甜不膩,又真係好好吃喎~
不過見佢冇乜生意咁,都唔知撐得幾耐~

largeheadboy 說...

啲 cake 好得咁喎
吉吉島賣飛佛啊,遲下樂富店閉店都唔知點算~

maymay 說...

大頭:
d餅真係幾好食,但好迷你,價錢拍得住zoe咁滯。
我買嘅時候,個師傳都有走出黎講解過我地知,個鮮果撻個撻係用杏仁做,而且唔會一咬就散;栗子蛋糕就分幾個層次,中間仲有粒栗子,好巧功夫架!

樂富店執左咪入黎沙田囉~^^

maymay 說...

C'est mieux蛋糕原來係名物黎架~
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13401

Ellen老師 說...

沙田36度呀~~~~未攪!

maymay 說...

老師:
吉吉島裏面凍到震呀~~

丁丁 說...

May姨

d cake真係好好味ga!!!
不過就貴咗d,唔成日食都ok嘅~

maymay 說...

丁丁:
C'est mieux蛋糕雖然好吃,但我覺得Zoe仍勝一籌,而且真係好細件,基本上一件祗有兩啖,亞細一啖可以食晒,哈哈~~

如果成日食,想唔破產都幾難!

rempei 說...

好胃口喎~~~

maymay 說...

薯嘜:
大家咁話啦~~^^