2009年7月21日星期二

好味道

周末晚上狂風暴雨,惡劣天氣看來最少持續一天,心裏正擔心翌日能否偕亞安外出美食。

尤幸{莫拉菲}識趣,見好即收,星期日大部份時間天色放晴,我們打完波後就輕輕鬆鬆的到東來順吃午餐,出門前還醒目地在網上下載優惠券,節省不少。
































賽螃蟹春卷{春卷皮脆、蛋白的質感及味道幾可與蟹肉亂真}~

















羊肉餡餅{餡餅是我愛的厚度、肉鮮但汁液稍欠}~































京蔥羊肉湯麵{羊肉鮮嫩、湯底鮮甜、麵軟滑,份量少得可憐,祗有一飯碗,但非常好吃}~

















龍井燻蛋{沒有茶葉香、祗有微微的煙燻味、蛋黃半熟,沒有驚喜}~

















煎釀豆腐{豆腐新鮮、魚肉鮮甜、煎得香脆}~

















海鮮酸辣湯{材料豐富、酸辣適中,但所謂"海鮮"其實祗是蝦仔幾隻}~

















流沙金球{香脆軟糯兼而有之,不甜不膩,乃是日驚喜}~
































在{開飯喇}下載的優惠券,令這餐節省一百大元!







16 則留言:

supageti 說...

食過北京東來順既涮羊肉,覺得水準好普通,係名過於實。

你點既好多都唔係北京菜喎,間舖係咪已經香港化左呢?

maymay 說...

師姐:
我都係第一次黎食架咋,見佢仲有一個寧波菜牌,下次會試下。
(我地想吃"醃篤鮮",佢都話依期冇做喎)

lau2tang 說...

帝苑的食肆就黎畀你試"暈"。

rempei 說...

近日看來股市獲利不少,恭喜哂!

maymay 說...

劉鄧:
仲有自助餐未試,帝苑軒上個禮拜試左,冇喜有驚,綠豆沙都要$30一碗!

東來順好啱我地口味,會番兜~^^

薯嘜哥:
股市唔獲利係咪唔駛吃飯呢?^o^

largeheadboy 說...

成日食好嘢又唔帶埋我地去~
(呢間可以儲 asia miles 架!)

maymay 說...

大頭:
下次帶埋你去囉~
我唔記得帶張咭,請問知唔知典樣可以補番入里數呢?

小彭 說...

飲食行規係用coupon/discount都唔可以儲asiamiles架!
咦, 星期日原來我地好近喎! 我晌係你樓上咋!

maymay 說...

乜有d咁嘅行規架咩?多謝提醒~^^
你果日吃乜呀?自助餐定越南菜?

小彭 說...

$8=5miles你好吸引, 有時都會睇下要discount定要miles囉.
我去左食意大利菜.

maymay 說...

小彭:呢間意大利菜好吃嗎?

小彭 說...

我好鐘意食, 不過3個鐘無可能夠時間食. 同埋騎騎呢呢有3個人逐枱唱歌囉, 呢樣我唔係咁鐘意. 有85折coupon可以下載.

丁丁 說...

WA.....個流沙金球好吸引呀!!!!!

maymay 說...

流沙金球真係好好吃,你地都去試下啦,記得下載coupon呀~~

naruto 說...

喺邊樹架?

maymay 說...

naruto同學冇聽書嘞,文章內有連結架~
東來順响尖東帝苑酒店地庫。