2009年7月19日星期日

來得急走得快

{莫拉菲}逗留短短一夜,今早又怱怱離去。

七時半起床,立即打開電視查看颱風情況,原來九號風球已遠去,六時四十分改掛三號,心裏想到的是三件事:老師可以順利上機、可以繼續打波、大頭仔可以如常考試,實在太好了!


八時正到達體育館,裏面燈火通明,有兩位職員在當值,但門仍鎖上,沒有張貼任何告示。等候的人們有一點兒鼓燥,致電查詢才知九時會照常「營業」,我們訂的羽毛球場是八至十時,惟有先到大哈樂吃早餐,剛剛吃完已收到隊友來電,可以進場了。趕緊走回體育館簽到,職員問我失去的一個小時選擇退款,抑或免費在六十天內補場,前者需要填寫表格,等候庫房寄回支票;我們選擇後者,並獲即時辦理,服務還算不錯,自然沒有投訴。

繼續餘下一小時的友誼賽,大家都抓緊時間,全情投入,祗是時間太短,意猶未盡啊!

13 則留言:

supageti 說...

我地都覺得依個風算打得好,哈哈 ~~~

ROY 說...

估唔到個風咁快玩完,尋晚仲吹得鬼死咁勁~

largeheadboy 說...

好僵化架
真係落咗波兩個鐘至開工架~

嗰晚橫風橫雨到哩~

maymay 說...

師姐:
你做乜改個日本名?係咪譯作"壞孩子"呀?^o^
個風除左令我打少一個鐘頭波之外,真係對我冇乜影响呢。

萊萊:
個風唔係吹正我屋企方向,前晚瞓左覺乜都聽唔到,尋日又冇乜雨,可以照常去街街~^^

大頭:
算啦,人地打工啫~
呢間體育館算好架喇,我地偷雞打早左拾幾分鐘呀!

lau2tang 說...

有波打兼有錢退,都算係咁啦~
依家仲畀你預早劃埋場添,呢仲好!

maymay 說...

劉鄧:
係啦,預早劃埋場真係好,淨係蝕左四十五分鐘咋~^^

supageti 說...

我行不改名,坐不改姓,依個係正名,supageti 只係羅馬字拼音,不過呢,可能以後就係壞孩子既同義詞,哈哈 ~~~

maymay 說...

師姐:
肯定係同義詞呀,呵呵~~

rempei 說...

原來依家$66.00/hr,真係搶錢!

lau2tang 說...

新界收$66,九龍同香港收$59,可能係新界居民有錢的啩~

maymay 說...

薯嘜、劉鄧:
新界區星期一至六是$51,星期日及假期$66

largeheadboy 說...

咁九龍同香港所有時段都收 $59 呀?

maymay 說...

大頭:
應該係,不過唔明典解~~