2009年7月10日星期五

午間限定驚喜

公司附近的東海堂,最近一連串推出特價條裝蛋糕,祗於逢星期一至五中午十二時至下午二時限量供應,驚喜價$28(正價是$50),每人限購一個,上期是提拉米蘇,我沒買。

今期是夾了黑加侖啫喱粒的黑森林,看見有我至愛的啫喱粒,當然不會錯過,蛋糕雖不夠軟滑,但奶油份量適中,不甜不膩,以這個價位,是絕對的驚喜!





7 則留言:

supageti 說...

黑森林係壞孩子既飛佛呀 ~~~ 哈哈 ~~~

ROY 說...

提拉米蘇我0岩喎~
咁駛唔駛十一點鐘就排隊架?

lau2tang 說...

元朗間東海堂執咗囉~
無得幫襯添~

maymay 說...

師姐:
咁咪即係你嘅飛佛囉,呵呵~~

萊萊:
下次做提拉米蘇再通知你啦~
我果日11:55去到排第四,聽d售貨員講,十二點幾好多OL去買架~~

劉鄧:
唔食都冇損失嘅,不過真係好平囉,
果日我買完,兩個老闆唔執輸都跟住我買,好攪笑!

supageti 說...

係呀 ~ 大家以後唔好叫我師姊喇 ~ 叫壞孩子得啦 ~~ :P

largeheadboy 說...

上個禮拜姐姐勁 sell 我買 tiramisu,仲話可以幫我 keep 住遲啲先囉,但最後我都辜負咗呀姐姐~

maymay 說...

大頭:
我買果日都見d人俾完錢,話放工先黎攞架~~