2009年8月3日星期一

收到了


感謝兩位夢幻之旅團友,與我分享旅途的喜悅!



















13 則留言:

supageti 說...

卡娃兒呢 ~~~ ^^

lau2tang 說...

我係玩場睇住佢地寫嘅,當時現場都唔知幾搞笑!有人係咁攞人的貼紙同郵票!

maymay 說...

師姐:
大頭果張好有意景,老師果張會變身架~^^

劉鄧:
你地嘅快樂,我完全感受到呀!

rempei 說...

你就好啦~~

maymay 說...

薯嘜:
我下次寄張俾你呀吓~~

Ellen老師 說...

好有意景~~~~~唉!

largeheadboy 說...

有冇留意啲花火係人手畫架?

naruto 說...

Ellen D字好靚喎

Ellen老師 說...

thanks naruto

rempei 說...

咁我11月等收喇~~

naruto,我都有同感!

maymay 說...

老師:
做乜唉聲嘆氣唧?俾人攞晒d貼紙牙?^o^

大頭:
梗係有留意到啦,巧靚啊!
係咪老師幫你手畫架呢?

naruto:
老師唔單止字靚,人都好靚架~^^

薯嘜:
咁你要俾個新居地址我至得喎~~

largeheadboy 說...

我自己畫架!

maymay 說...

大頭哥:
畫得好靚,多謝你啊!