2008年11月30日星期日

紅葉‧就是這樣歡迎我

日與夜~

















18 則留言:

supageti 說...

巧令啊!

匿名 說...

@_@ ......

largeheadboy 說...

第八張係咪我好鍾意嘅常寂光寺呀?
好紅好 sweet 呀
駛唔駛着情侶鞋咁 sweet 呀?^t^

maymay 說...

師姐:紅葉,妳好快便到手~^^

lala:見暈牙,要唔要葯油呀?哈哈~

大頭壽:
好記性,八、九、十都係。
我地係情侶,梗係著情侶裝啦,hehe~~

匿名 說...

D落葉就咁放得架啦?
駛唔駛夾入本書帶返來呢?

匿名 說...

last果張......
今年紅葉係咪早左, 天色麻麻咋喎好似~

lau2tang 說...

成日都無我份!妒忌呀~

匿名 說...

紅當當呀~~
遊記期侍中~

匿名 說...

嘩! 紅葉呀! 下年再見啦!

maymay 說...

小妹:
我返到酒店己經即刻用紙夾住,然後放番入盒度。

roy:
係早紅左d,不過仲有好多地方好唔錯,例如嵐山渡月橋山頭的紅葉色澤開始變暗,個心以為附近的常寂光寺都唔會靚得去邊,點知原來靚到不得了!
除左day 2全日落雨之外,其他日子祗係黃昏間中有雨,算是不錯了~

劉鄧:
老師話明年去睇紅葉喎,諗諗佢啦~

薯嘜:
常寂光寺同貴船馬都好掂呀!
遊記要得閒至寫得,要稍等呀吓~~

小彭:
出年去邊樹睇紅葉呀?

lau2tang 說...

弊在老師得、我唔得呢!

Ellen老師 說...

老師真係得咩~~~~~~~~

maymay 說...

劉鄧、老師:
唔通真係要等到退休.......@_@

匿名 說...

wa....巧..巧..巧靚呀!!!!!!!!!

maymay 說...

丁丁:我地今次仲去左行山,被紅葉包圍嘅感覺真係好幸福呀))))))))

匿名 說...

WOOO....so sweet....仲有對情侶鞋tim...羨慕c我.....(^3^)

maymay 說...

哈哈,呢對鞋好好著,同埋tim記有日做七折,所以我有三對,may姨丈有兩對囉~~

匿名 說...

原來係咁....
不過對鞋幾好睇,我鍾意隻色,因為佢唔係平時見到果d色....