2008年11月2日星期日

蒸溜咖啡

姨甥媳Jenny出埠公幹,買給我蒸溜咖啡一包,今早成為我的早餐,好玩又好飲,多謝啊!

祇需加進大熱水便可~




















同場加演昨日晚餐的{北菇栗子炆泰安雞}~

6 則留言:

supageti 說...

杯咖啡咁淺色既?

買開雞檔摺左,依家想食雞都唔知點好 ~~

maymay 說...

師姐:
可能落得咖啡粉少得滯,同埋水落得太急,今日第一次玩,係咁上下,下次應該會好d嘅~

我好耐冇响街市買雞,次次都响一田買'泰安雞',有雞味,但好細隻同好貴,一隻大約二斤左右,半隻一般$60,一隻$120-$130。

匿名 說...

大熱水......:p

杯咖啡要滴幾耐?

supageti 說...

一日仲有活雞,我都唔想買唔活既雞囉,可能因為我鍾意食白切雞啦。

largeheadboy 說...

我反而覺得杯珈琲後面個麵包吸引啲~

maymay 說...

萊少:
大熱滾水呀~
話咁快就滴完,所以我諗下次要慢慢倒水~

師姐:
唔去街市買活雞,係因為我相熟嘅雞販禽流感前已經退左休,依家嗰幾檔都唔老實嘅~

大頭:
識貨,呢隻包係我最鍾意吃嘅~^^