2008年11月13日星期四

月光光

昨晚下班回家,經過行人天橋,給掛在半空,如面盆般大的月亮吸引著,立即掏出相機拍下美好景象,祗可惜自作聰明,將ISO調得過大,照片變得「鬆郁矇」。

本來不想將它放上來,但今天看了
意粉師姐的網誌,才知道原來昨天是農曆十五,怪不得月亮那麼圓大,照片雖不完美,但還是公諸同好,跟大家一起共賞美景才暢快!

12-11-2008 農曆十月十五 5:57pm {滿月}~



















7-11-2008 11:11pm
本想拍這株樹的花,原來月光悄悄在右邊出現~
















6-11-2008 農曆十月初九 5:56pm {月亮好像被切了一半}~

15 則留言:

supageti 說...

像霧又像花都幾好吖 ~~~

中秋過後個月光都好靚,又夠光,又夠皎潔(「雕」書包),哈 ~

maymay 說...

師姐:
係像霧又像瓜呀,哈哈~
有冇留意,祗是相隔一個星期,月光個位置同天黑時間已經唔同晒!

maymay 說...

咁大個書包[雕]過黎,因住[扎]死我呀))))))

匿名 說...

我都睇到眼光光~~

largeheadboy 說...

今晚收工見到個月亮仲圓仲大仲光呀!

maymay 說...

薯嘜:眼光光呀,飲碗豬肉湯先啦~

大頭:有冇影低佢呀?
其實傻瓜機好難影到佢有幾大架,呢兩日現場睇真係大得好緊要囉!

Ellen老師 說...

1於搵晚去夜遊~~~~~

largeheadboy 說...

冇呀,坐緊車
車廂內嘅燈會反光啊
落咗車就唔見咗佢喇~

maymay 說...

老師:係就快d喇,過多兩日個月光冇咁圓架~

大頭:梗係啦,唔同左方向吖嘛~

supageti 說...

其實唔同季節,太陽同月亮既方位變化都好大,大自然真係好奇妙,果晚我地o係大壩個零鐘頭,開頭係天朗氣清萬里無雲,但行翻轉頭果陣已經風雲變色,成個天都佈滿晒雲,差啲遮住晒個月光,如果我好似諸葛亮識夜觀天象就好啦,可惜我淨係識望住個天發o牛o豆,哈哈。^^

maymay 說...

師姐:
大自然嘅野真係唔係人類可以控制得到,今日又熱到乜咁,下個星期又話凍喇!
大家小心身體呀~~

匿名 說...

前兩日咳到我死,終於要去搵我的皇牌-靚仔醫生搞搞佢,睇左成4百蚊,不過有5日药。呢兩日先見好好多~~不過食西藥食到醒目度得平時2成~~

您點呀?好返晒未?

maymay 說...

薯嘜:
我同你一樣,呢幾日吃左藥"吽吽豆豆",全日都在睡眠狀態,鼻水仲係倒流,不過夜晚就冇咳,今日停左藥,精神番d,狂度行程中!

lau2tang 說...

狂度行程之時,都唔好咁夜瞓啦~
京都北部落雪, 天氣好凍~
記得帶多些禦寒衣服~

maymay 說...

劉鄧:
尋晚覆完留言就瞓喇,都唔算好夜~^^
落雪!巧驚!要帶埋件戰衣先~~