2008年11月21日星期五

八王子

早前姊妹飯局與八王子緣慳一面,今晚與亞安先行探路,果然有驚喜,下回跟大家再來要嘗試更多食物。
















牛柳薄切 {肉質柔軟、配酸汁開胃}~















一口薄餅 {法包香脆、但吞拿魚茸欠魚香}~















特上什錦壽司 {剌身新鮮、飯結實、驚喜之作}~































































燒蠔 {鮮嫩多汁}~
































味噌豬腸 {煮得入味、伴酒最佳}~















鮟康魚肝 {不伴酸汁更好}~















今夜天朗氣清~


18 則留言:

Ellen老師 說...

剛剛check完身,唔駛咁食法呀!

匿名 說...

鮟康魚肝呀! 好想食呀!

maymay 說...

老師:驗完身冇事,係得戚左d,hehe~~

小彭:如果煎應該會香口d囉,同埋我唔鍾意個酸汁,唔夾味嘅~

匿名 說...

幾好wor ...... (好耐冇試過對食評有反應)

maymay 說...

娜娜:
人人口味唔同,不過剌身新鮮係不爭事實,一大隻牡丹蝦伏响舊飯度,睇見都開心呀~~

largeheadboy 說...

又話約我,自己又去咗先~
咁消費如何呀?

maymay 說...

大頭:
今晚順路經過之嘛,下次同你去吃囉~
埋單$683

maymay 說...

我做白老鼠呀,你應該多謝我啦~~

匿名 說...

呢個禮拜我早睡早起,戒口式到連雞都唔食!

好返晒誓要擦餐勁既!

supageti 說...

仲有兩日就可以食到夠本啦 ~~ 哈哈 ~~

maymay 說...

薯嘜:擦餐勁,我陪你~^^

師姐:大家咁話啦,澳門都好多好野食喎~

supageti 說...

o係澳門時間唔多,都食唔到幾多野。

記住我要紅葉呀,如果有銀杏葉就更正啦 ~ 嘻嘻 ~

maymay 說...

師姐:放心,一定執俾妳~^^

匿名 說...

越睇越鱔喎~
係咪呃post ?

匿名 說...

一d都唔鱔!
仔,係咪黎攪事?

largeheadboy 說...

咁執晒嘢未呀~~

Ellen老師 說...

玩得開心D呀!

maymay 說...

大頭:啱啱執好~

老師:多謝~