2008年11月8日星期六

開心小周末

對上一次姊妹飯局原來已是四個月前的事,今晚四姊妹本來約在尖沙咀吃飯,怎料心儀的三間食肆都客滿,未能成功訂座,如此旺場,莫非是星期五小周末的效應?

唯有轉戰又一城,與意粉師姐小別勝新婚,無論吃在那裏,同樣開懷,談笑四句鐘,吃過甜品,才滿足道別。


這裏地點不錯,交通方便,下次相聚可於此再下一城。


姊妹飯局@翰騰閣~




















多謝師姐京都旅遊資料及紀念錢幣~

































回家時小巴站排了長長的人龍~

















劉鄧Ellen老師師姐相關網誌》

10 則留言:

supageti 說...

都話車埋你啦 ~~

maymay 說...

師姐:
我搭一個火車站就到,梗係無謂要妳特登兜路啦,雖然條龍好長,但車多,我好快就番到屋企喇~

Ellen老師 說...

果然師姐最夜,師妹最早喎!

largeheadboy 說...

唉,睇你地都實有食剩喇
加多雙筷之嘛~
食得咁飽行埋返入屋企嘛

maymay 說...

老師:
我要上網book場,焗住早起身啦,依家遲十分鐘都book唔到呀!

大頭:
咪睇少我地嘅食力喎,清湯腩唔掂至吃唔晒咋~
下次預埋你囉,師奶~~
搭車快d吖嘛~

supageti 說...

有啲酸溜溜喎 ~~

lau2tang 說...

佢其實想黎係八卦我地有無講佢是非啫~

maymay 說...

師姐、劉鄧:
D師奶係咁架喇~~

largeheadboy 說...

不過我唔係酸溜溜嘅人喎~ ^t^

supageti 說...

嗱 ~ 我咩都無講過呀下 ~~