2008年11月23日星期日

京都紅葉‧我愛你

紅葉:
由今天開始,我們一連七天來探訪你,請你務必穿著得隆重一點,紅得火熱最好,偶爾低調的黃我們也不介意,可別讓我們失望啊!



(圖片來自網頁)

26 則留言:

Ellen老師 說...

玩得開心D呀~~~~~

supageti 說...

師妹:一路順風!要楓得楓!要魚得魚!

maymay 說...

多謝老師、師姐!^_^

largeheadboy 說...

飛咗 lu~
紅葉應該仲好火紅嘅!

lau2tang 說...

祝一切順順利利~
記得唔好買手信呀~
尤其是帥哥嗰份~

匿名 說...

唔駛買手信喇,請食飯算吧!嘻嘻~~

順風順水呀!

匿名 說...

好好享受旅程~
記得買我份手信呀~~

largeheadboy 說...

我知師妹一定唔會令我失望嘅~~

匿名 說...

一定有紅葉嘅! ^^

匿名 說...

一路順風!

匿名 說...

京都紅葉, 我也愛喲! 就等你的照片啦.

largeheadboy 說...

趁網主唔喺度
嚟開餐煮飯賴死唔走先~

lau2tang 說...

大頭,
呢啲嘢應該等網主係度先用架嘛~

largeheadboy 說...

唔喺度就可以燒埋嘢食打埋邊爐吖嘛~

好似仲好紅喎嗰邊~

naruto 說...

好妒忌呀!好妒忌呀!

supageti 說...

天氣好似麻麻喎,無冷親嘛?

Ellen老師 說...

話咁快又回來~~~

匿名 說...

返黎未呢~~~

largeheadboy 說...

網主應該落咗機喇
仲諗住去接機添~

supageti 說...

有人又大隻廣,哈哈 ~

maymay 說...

各位老友:
我番左黎喇,好好玩呀!
不過尋晚好夜瞓,依家好攰,遲d先同大家{交代}~~^_^

largeheadboy 說...

今日仲有冇打波呀?

跟我實好玩喇
係咪仲好紅呀?
快啲報道下喇~

supageti 說...

Welcome Home!

lau2tang 說...

好玩?
即係食咗好多好嘢啦~

largeheadboy 說...

又話有嘢睇嘅?

maymay 說...

大頭壽:
尋晚成3點先瞓,今朝邊起到身打波呀~

師姐:盡興而回!

劉鄧:今次冇上次咁多美食呀~