2008年12月2日星期二

二郎神

昨晚錯過了難得一遇的星空奇景{雙星伴月},今晚下班後立即「補飛」,拍下另一奇景{二郎神},好美妙啊!


















13 則留言:

匿名 說...

咦~~~呢個畫面咁熟面口o既~~好似啱啱係邊樹見倒咁架???

largeheadboy 說...

我今晚一路對住佢地
兩粒星星冇幾耐就唔見咗~~

supageti 說...

我煮飯果時一路睇住佢越落越低,食飽飯已經落左山 lu ~~

maymay 說...

薯嘜:今晚望上天就見到啦~

大頭:有冇影到?現場睇真係巧靚呀,星星都好光,可惜傻瓜機影得唔清楚!

放工嗰時企响行人天橋係咁影,d人又跟住我望向天,場面好得意~~

maymay 說...

師姐:其實我都分左兩段時間影,放工返屋企有影,落街吃完飯回程又影,不過出得街嘅得兩張咋,亞安就話:早知帶部大機同腳架影啦~

largeheadboy 說...

我部傻瓜都係算吧喇
睇你地嗰啲咪得囉!

係呀,你部新 canon 可以嗎?
剛剛跌咗 $200~

maymay 說...

大頭:部新機我覺得唔錯喎,又易用,呢兩張"二郎神"冇執過嘅,除左紅葉之外,其他相片都係用佢影,你自己睇下質素滿唔滿意囉~

匿名 說...

我2晚到睇唔到.... (>s<)

maymay 說...

丁丁:真係好光好靚架!冇睇到確係嘥左呀~~

largeheadboy 說...

或者我會喺出發前買啊~

maymay 說...

大頭:下個星期帶俾你玩啦~

supageti 說...

尋晚仲見到,兩粒星位置差唔多,不過月光就超高 ~~

maymay 說...

師姐:我尋晚都有睇呀,個月光同星星距離遠左好多lu~~