2008年11月3日星期一

似近還遠

屋苑隔鄰的豪宅最近落成,唯恐你眼細看不見的模樣,倘大的一幢屹立在半腰山裏,每日回家途中,舉目便直插眼簾,令人不禁想入非非:可有一天,腳步向右移,便是回家之路!

但現實卻是看則近矣,實則遙不可及,若非買中六合彩金多寶頭獎,還是留待夢中入住好!更得防美夢未醒,想壞了腦被送進神經病院呢!



















{誘人}廣告~
































廣告板後是這個模樣~

29 則留言:

supageti 說...

去左馬來西亞?

師妹有無睇上兩期鱔稿皇介紹京都町家?好似好正喎 ~ ^^

匿名 說...

昨天乘馬鐵看到這個"雲頂"時差些笑了出來:-p

supageti 說...

依家啲樓盤改名可以話係無所不用其技,唔知好嬲定好笑。

largeheadboy 說...

我娘家隔離(即係你哥哥隔離)都起緊個得兩個字但係好鬼死 “Q” 口的豪宅啊!^t^

maymay 說...

師姐:
我冇睇鱔稿皇架,介紹京都食店牙?

歐巴桑、師姐:
d名改到名不驚人誓不休咁!
條路個廣告先誇呀,乜香港有紅葉架咩?

大頭:
我都有望過下,不過唔記得叫乜名lu~

supageti 說...

以後唔駛俾咁多錢去日本賞紅葉啦喂 ~~~

supageti 說...

有旅館同埋食店,今晚 E 俾你睇吖 ~

maymay 說...

唔該師姐!

係呢,想問下,我最近電郵check唔到blog嘅留言,check過設定又冇問題,大家有冇呢個情況呢?

supageti 說...

我好正常喎 ~ (又 touch 下 wood 先 ~ :P)

largeheadboy 說...

帥哥都好正常~~

lau2tang 說...

Maymay,
可能去了信箱的雜件箱內,你試找找看。

lau2tang 說...

仲有我係師姐嗰邊個新留言版留唔到言呀~

supageti 說...

劉鄧(仲有鳴門)既留言係 Gmail 不嬲都係同其他人果啲分開放,好奇特下。

留言果陣有無 login 呢?

maymay 說...

大頭哥:哈哈,俾你個新look笑死我!

劉鄧:真係去左雜件箱喎,典解嘅?咁典算呀?

lau2tang 說...

意粉,
我係在自己網誌內登入後,才走到你的網誌留言。我估唔關login事,因為你轉新版面後,我都留過言。今晚係個版面「發表意見的身分」內,甚麼資料也沒有,我按發表意見按鈕,亦沒有無何反應~真奇!!

Ellen老師 說...

意粉姨~~~
老師都唔得喎!

largeheadboy 說...

我係近排先至 set 埋 email 收到留言,都發覺劉鄧一定零零舍舍走咗出嚟,不過有時其他人都會係咁,不過就可能係隔咗一排至留言的~ <-- 明我講乜呵?

意粉嗰度我可以唔駛 login 就留到言,因為家裏的電腦從來無 logout。

嘻,我個新 look 超可愛呵?等我四圍去留下言先!^_^

supageti 說...

我自己都留唔到喎,哈哈

暫時改番做 pop-up 先啦,唯有,應該無問題嫁喇,唔好意思呀,姊妹 ~~

supageti 說...

師妹:係雜件箱度 click 番啲留言然後 click "Not Spam",咁以後應該唔會再掟入去。

maymay 說...

超‧可‧愛?!同我話自已"索"有異曲同工之妙啊,哈哈哈.........

maymay 說...

唔該師姐~~

lau2tang 說...

仲諗住食夜宵添~
依家就乜都食唔落囉~

largeheadboy 說...

我話自己.超.可.愛.點都好過人地話自己索呀!

劉鄧,仲食宵夜,架車真係唔夠力架喇!

Ellen老師 說...

超‧可‧愛!同【索】~~~~未1樣,老師とても支持你地唔住呀!

supageti 說...

老師:〔超‧可‧愛〕同〔索〕係形容個頭像,同個真人一定都無關係,咁諗 … 會唔會 easy 啲 … ^o^

largeheadboy 說...

師姐真係一語道破呀!

咁其實我地真人都好過上鏡架~ ^u^

匿名 說...

"咁其實我地真人都好過上鏡架",至啱聽都係呢句囉,哈哈哈.......

naruto 說...

幾錢尺?我搵緊樓

maymay 說...

naruto:係咪真係買?我帶你去,街坊可能有優惠,hehe~~