2008年7月6日星期日

姊妹午聚@大埔街市

Ellen老師昨早要回校辦公,順道到訪maymay家,還帶來台灣名物{義美蜂蜜蛋糕},今早便成為我的早點,好好味呢,真多謝老師,下次來坐帶[梳]蕉就好,香蕉maymay都喜歡吃啊!


因為還約了意粉師姐劉鄧妹妹到大埔吃午飯,所以和老師傾談一小會,吃杯{哈緊打}雪糕,便趕忙出門去會合在大埔墟火車站等候我們的劉鄧

四姊妹在大埔街市集齊之後,便由地膽意粉引領到她慣常光顧的茶檔先坐下,然後大家便分頭去不同的食檔[選購]美食,酥炸鯪魚球、上海炸豬扒麵、炸倆、碗蒸排骨飯、魚蛋粉、砵仔糕,其中魚蛋粉強差人意,名過其實,其餘的都相當可口,不愧為大埔名物。




細心的劉鄧,知道maymay害怕新居容易塞渠,特地買了一個{排水口隔毛髮貼}給我,非常感謝啊!


歡聚兩個多小時,意粉劉鄧先回家去,我和老師到{群記}購買馳名牛腩,晚上做了牛腩燒賣湯米粉,牛腩肉香且腍,腩汁加進湯內,鮮甜極了!


就這樣過了一個幸福愉快的周末!

21 則留言:

Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Ellen老師 說...

牛腩燒賣米~~~~好有創意

匿名 說...

始終都未試過群記牛腩...

maymay 說...

老師:燒賣係雪柜嘅存貨,加埋一齊食冇咁單調呀~

大壽星:今日去左邊度慶祝?下次一齊去群記食牛面朱吖~

supageti 說...

買唔到牛面珠咩?

Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
maymay 說...

師姐:樹頭婆話牛面珠唔外賣,牛腩就有。

匿名 說...

嘩... 燒賣米.. 真係估你唔到喎! ^^

naruto 說...

群記牛腩,未食過㖭!
通常都係食灣仔同上環

maymay 說...

小彭:下次整蝦餃米先~ ^0^

naruto:群記我都係第一次食,唔單止牛腩好味,湯仲好鮮甜,不過肥d,我撇左好多油。

lau2tang 說...

大埔街市檔學利魚蛋都有賣魚肉燒賣,佢地的燒賣都好好味,天冷我都會買回家做煲仔。

maymay 說...

劉鄧:我d燒賣唔駛買架,阿哥個朋友做批發,一大袋咁買,又平又好食,我去佢屋企就會做{外家賊},攞番一小袋囉。

Ellen老師 說...

哇~~~咁堆車仔擺檔,5蚊串啦!

supageti 說...

大埔廣場有檔燒賣好正嫁,我今日食左三串當 lunch($12)。

lau2tang 說...

仲加埋辣椒油添,意粉你真識食。

supageti 說...

唔要豉油,齋要辣椒油,正正正正正正正!

maymay 說...

老師:係喎,maymay冇野撈果時,推車仔賣燒賣米都唔錯喎,老師記得黎幫襯呀~ ^0^

師姐:果然好有食力!

Ellen老師 說...

幫襯有幾難!
大埔$12,3串,你沙田地貴D,$5串都ok啦!

supageti 說...

師妹:順風順水!路路亨通!

lau2tang 說...

又到maymay出發了!
玩得開心啲,記得要食盡山陽喎~
唔使買手信畀我嘞。

maymay 說...

多謝大家啊!

啱啱執好行李,外面又下雨了,希望明早稍停吧!