2008年4月9日星期三

葉落花開

最近家居附近的花兒開得非常燦爛,落葉樹又長出新葉來,到處充滿生氣!










































滿地落葉,非常壯觀~~


































枯葉成了天然肥料~~

















長出新葉了~~








10 則留言:

supageti 說...

大地回春喇 ~ ^^

largeheadboy 說...

相 4、5 係乜花嚟架?我屋企附近都好,平時唔覺佢開花,今年突然之間開得好靚,仲好香添!

maymay 說...

大頭:
我都唔知叫乜名,不過好似唔香嘅,今晚放工再去睇下先~

supageti 說...

係九里香,顧名思義,香到爆!

http://www.hktree.com/tree/Murraya%20paniculata.htm

maymay 說...

師姐:
我呢隻唔係九里香黎架,花瓣和葉都有分別,九里香嘅花有五塊瓣,又冇呢隻咁密,而且呢隻係唔香架,不過個樣確係好相似。

supageti 說...

係喎,老眼昏花,哈哈 ~~

匿名 說...

花的特寫影得好靚。

largeheadboy 說...

真係好似樣喎!咁我嗰邊嗰啲係唔係九里香呀?

maymay 說...

galaxy,
過獎、過獎,我都係揸住部傻瓜機亂咁影咋~

大頭:
你影果張都唔係九里香呀,但係,你聞到嘅香味响邊樹黎架呢?

largeheadboy 說...

真係唔係九里香?咁會係乜呢?啲香氣好似出自佢地個喎!