2008年4月12日星期六

循環再食

今天相約家人早上九時半,到將軍澳掃墓,還以為這個時間人潮會比較少,但原來雖不是人山人海,亦已人來人往,我們到達時,已有不少人離開,人潮不斷。

乘搭往墓場的專巴時,孝子賢孫攜備的燒豬,令整個車廂充滿香氣!

拜祭完畢後,一行人前往創紀之城好彩酒家午膳,點心非常美味,絕不比利苑遜色,而且款式更多(可惜忘了拍照),較特別的要數{川芎白芷浸花生鳯爪}及{粥水浸莧菜};飯後來些甜品,分別要了椰皇蛋白燉雪蛤及蓮子圓肉百寶茶,前者香滑滋潤,後者本以為是清稀的糖水,原來材料異常豐富,口感極佳,甜度適中,令人一吃愛上!


(這間比油麻地及長沙灣那兩間好吃及舒適)

蓮子圓肉百寶茶~~










晚飯是將作過祭品後的燒肉及雞,還有豬脷,用開水沖淨,放回鑊裏炒熱,再用滾水加兩粒蒜子及塩,灼一碟有機莧菜,便成為今晚美味的晚餐。

4 則留言:

supageti 說...

Um ~~ d 燒味咁樣煮好食咩?

largeheadboy 說...

而且好彩仲比利苑經濟得多~~

lau2tang 說...

好彩酒樓都要睇一間間,唔喺間間都好食。

maymay 說...

師姐:
因為果度大風,吹左d煙灰跌左落去,所以要用水沖洗,同埋d肉爆香之後都好好食,不過燒肉皮就淋晒~

大頭:
我呢兩日都有去好彩,平均個人消費$90,利苑則要$130-$160。

劉鄧:
係呀,聽講話太子果間好唔掂,但我祗幫趁過三間,以官塘呢間最好食。