2008年4月29日星期二

愉快的周末

剛過去的周末,起床後吃些早點,便乘巴士到九龍公園體育館,應約久違了近兩個月的網友羽毛球活動,因其中一位波友缺席,五缺一下,連續兩小時的比賽,實在有點吃力,每完一局,必需稍作休息,喝點水,才能回氣,雖然頗倦,不過還是玩得很高興!

沖過身,換了乾淨的衣服,又找食去。我們這班哈日一族,總是離不開日式料理,想吃寿司廣,噢~滿席!轉戰同座禪八,午市甚靜,獲安排景觀開揚的座位,坐下不一會,缺席球賽的波友便趕到,加入食團。各人選擇自家喜愛的食物,兩位男仕選吃和牛漢堡定食,不愛生吃那位要美國牛扒餐,一位要魚生飯,我則選了不該要的寿司定食。這頓飯,當然缺不了派手信環節,同樣在歡笑聲中結束!

與波友分手後,乘巴士回家途中,倦極而睡,一覺醒來已到站;回家後不久,又和亞安到官塘梳化倉,買了合意的餐椅及寫字椅,隨後順道到鄰座好彩酒家吃晚飯,就這樣馬不停蹄,過了一個愉快的周末!
















鳴謝大頭哥手信~~
















午餐@禪八~
和牛漢堡、美國牛扒、魚生飯~~

寿司定食(唔好食!)~~
















晚飯@好彩酒家~
南瓜雞煲&金銀蛋浸莧菜~~

京烤骨&至愛蒸饅頭~~

飯後果&蛋白杏仁茶~~















人參烏龍茶~~



8 則留言:

Ellen老師 說...

寿司廣~~下次去

lau2tang 說...

咁好彩的晚飯又如何呢?

maymay 說...

老師:一於咁話~

劉鄧:官塘好彩的晚飯都唔錯,價錢亦實惠,
我家商場的酒家都是好彩集團,但就麻麻,如果佢有官塘這家的水準,必然成為我的飯堂。

largeheadboy 說...

係我地要求坐入面架!
你應該跟我地去 hea 完直接去觀塘,唔駛返一返屋企嘛!

maymay 說...

大頭哥:我記得架,不過美其名就話[安排入座]啫~
其實果日好攰呀,返屋企擺低d野先再出去會輕鬆好多,而且响巴士度瞓左一覺,精神晒!

supageti 說...

最近我比較鍾意去 apm 利苑,d service 好好,野又好食。

maymay 說...

師姐:揾日都會試下apm利苑,但好彩便宜好多呀!

maymay 說...

師姐:等妳好番,我地到apm來一次姊妹飯局吧~