2008年4月7日星期一

滿月

上星期六是網友兼波友{萊少}的愛兒{b朗}滿月,亦是maymay幾拾年前滿月的日子,皆因我和{b朗}的農曆生日是同月同日也,多有緣啊!

這天中午先和兩位波友到尖東飲茶,三人吃個不亦樂乎,當然還有聚會中[經常]出現的派手信環節,真多謝ellen老師豐富的禮物!

隨後會合另外兩位波友,前往萊家探訪bb,又吃了主人家款待的新鮮出爐蛋撻,及美味的羗醋蛋,認真飽飽!

期間萊少給我們翻閱他的絕密旅遊寫真,這些相簿均夾附每次行程表,編排有序,足見心思,令人讚嘆,非常期待他的親子日遊照及遊記啊!

看見新爸爸全程抱著b朗笑不隴嘴,幸福滿足之情洋溢,真替他高興呢!

祝{b朗}快高長大,聰明伶俐,活潑健康!

在爸爸懷中酣睡的小{b朗}~~

















美味羗醋[硬]蛋~~

















飲茶@利苑~~


手信 (那爽滑的出雲蕎麥麵,當晚已給我倆幹掉!)~~

10 則留言:

supageti 說...

師妹:出雲そば要好似名古屋既鰻魚飯(ひつまぶし)咁分三次食喎 ~

Ellen老師 說...

我印左張【食法說明書】比maymay,有無跟住呀!

以為萊B慶祝舊曆生日,叫萊爸替你慶祝埋

lau2tang 說...

一諗起萊少抱住個仔的開心滿足表情,我就覺得好溫馨!
我都收到老師嘅手信 - 伊勢茶,番到屋企我老公就即刻開嚟飲,佢話好香喎!多謝老師。

Ellen老師 說...

我在伊勢都飲過,真係好香好好味~~

maymay 說...

師姐、老師:
嘻嘻,我一野食晒lu~ ^0^

萊少以後想詐唔記得我生日都幾難,我追硬佢送生日禮物~ ^0^

劉鄧:
萊少有仔萬事足呀!
伊勢茶~正!飲多杯啦~

largeheadboy 說...

點解冇 barbie 嘅?
我也要再一次謝謝老師的手信啊!
係喇,b 朗爸依家有仔萬事足喇~~

maymay 說...

大頭:
barbie影得唔靚,唔出得街呀~

匿名 說...

咦...得b朗有手信,我無既!?

我要好好享受依段咁珍貴既時間~~

maymay 說...

b朗爸:
咁你想要乜手信呢,同大頭叔叔講啦~
話時話,我覺得b朗呢張相最似你!

匿名 說...

b朗個下巴似我瘦果陣時~