2008年4月23日星期三

失落於{明閣}

天文台預測星期日有狂風大雨,令我以為需要取消與家人約定的茶聚,幸好那天醒來無風無雨,早上七時至九時打過羽毛球後,與波友到大家樂吃個魚柳早餐,再回家稍作休息之後,便乘車到旺角朗豪酒店的{明閣}飲茶。

自從去年十一月在這間酒樓食過一次愜意的晚飯後,便很想嘗試它的午市點心,加上姨甥仔住家男的太座有折扣咭,遂相約前來一聚,順道商議一下他們七月北海道之自駕遊。


一行八人被安排坐進一間擺有三張大枱的廂房,這房燈光昏暗,沒有窗,稍為大聲一點說話都怕會滋擾鄰枱人客,令平素習慣七咀八舌的我們感到混身不自在。加上點心選擇不多,食味一般,價錢貴,我連照也不想多拍,叫了一輪食物之後已沒有再點別的,結帳後相繼轉戰隔鄰市政大樓食坊及Delifrance,過程相當攪笑!

住家男夫婦十分有心,送了一個別緻又實用的茶壺給我作為入伙禮物,多謝啊!
















鳴謝啟超&Jenny~~

6 則留言:

lau2tang 說...

個壺好靚!下次去你家,要挪出來沖茶畀我地試吓!

maymay 說...

劉鄧:
絕對冇問題,等我沖壺靚茶過你地嘆~

匿名 說...

may姨:真係好少見你唔影d食物bor,仲有個茶壺真係好別緻.....

maymay 說...

丁丁:
d點心真係唔多好食,冇心情影呀~

largeheadboy 說...

開咗 blog 之後開餐前影相已經成為習慣啊!

maymay 說...

大頭:
其實果日都影左兩張點心相,不過唔靚囉~