2008年4月2日星期三

來自福岡的{珍藏}

裝修之後,廚柜尺寸攺變了,沿用的杯盆太長,放不下,一直想買一個合適的代替,可是找來找去就是買不到滿意的。

執拾時給我{挖}出這個於1998年購自福岡的小餐盆,尺寸正好合用,尋尋覓覓,不是近在咫尺就有了嗎!

難怪我有這許多珍藏不捨得丟,十年後可能有用啊!

正面~~
















背面~~


















9 則留言:

匿名 說...

May姨婆:
真係好鬼靚ar,果然good taste!!!!
仲要買左10年後至有得出場,仲唔係珍品!!!

匿名 說...

同貓貓杯好襯喎!

maymay 說...

丁丁:
當年响福岡一間雜貨店,一見到已經好鍾意,即刻就買左,番到香港其實冇用過,不過就放左响廳做裝飾品,估唔到十年後至回復佢真正嘅身份!

小妹:
呢d就叫做無心插柳囉,真係好襯呀,我好開心,所以同大家分享一下。

supageti 說...

師妹:今日搭車經過大佛口,皇后大道東果 d 傢俱舖好似幾骨子喎。

maymay 說...

師姐:
唔該晒!等我得閒去睇下先。
(我依家尚欠餐枱椅和茶几未揾啱呀)

Ellen老師 說...

買左1件野10年唔用,老師屋企有無呢?

largeheadboy 說...

大佛口啲家具店好貴架!
我屋企都有個類似小餐盆,不過係宜家貨色。

maymay 說...

老師:睇怕妳屋企都有唔少!

大頭:買唔起都可以睇下,恨下都好~~

Ellen老師 說...

應該係kitty珍藏啦~~