2009年10月31日星期六

帶麵包去旅行

















Day 1 香港→名古屋 {宿名古屋}
Day 2 名古屋→伊勢→名古屋 {宿名古屋}
Day 3 名古屋→金沢 {宿金沢}
Day 4 金沢 {宿金沢}
Day 5 金沢→白川鄉→高山 {宿高山
}
Day 6 高山→名古屋 {宿名古屋}
Day 7名古屋→香港

44 則留言:

roy 說...

順風呀~

largeheadboy 說...

麻煩你幫我收野呀
寄咗貨囉喎
我又叮咗個 confirmation 過你~

玩得開心啲!
麵包超人超可愛呀~

lau2tang 說...

祝樣樣都順順利利,要食盡名古屋同金沢呀~

naruto 說...

祝dayday好太陽

supageti 說...

一路順風啊!麵包卡娃依呢 ~~~

Ellen老師 說...

行程似曾相識喎~~哈哈

maymay 說...

多謝大家!
出發lu~^_^

lau2tang 說...

應該食緊鰻魚飯喇~

largeheadboy 說...

應該食緊柚子味乳酪喇~

supageti 說...

應該覺緊豬喇 ~~ 嘻嘻 ~~~

Ah ming 說...

祝順風順水!

小妹 說...

應該就快吃龍蝦喇~呵呵~

rempei 說...

呢刻是否在酒店吃著剛在便利店購買的宵夜呢?

largeheadboy 說...

應該搭緊車去金沢喎,唔係搭巴士啊呵~

lau2tang 說...

呢一刻應該係近江町行緊街街~

supageti 說...

依一刻應該又係覺豬緊,嘻嘻 ~~~~~~

唔知會唔會好凍呢?

largeheadboy 說...

應該嘆完早餐搭緊車去白川鄉喇~

supageti 說...

應該歎緊消夜啦,哈哈 ~~~

supageti 說...

唔係喎 ~~ 高山好鬼靜個喎 ~~ 咁應該覺豬左喇 ~~ 嘻嘻 ~~~

supageti 說...

好快又到尾聲 lu,應該番左名古屋啦 ~~~ ^^

lau2tang 說...

話咁快聽晚就返~
唔知係高山有無凍到震呢?

Ellen老師 說...

唔該~~有無伊勢海老或者雞翼呢!

largeheadboy 說...

網主應該收咗郵包囉喎
得閒好上吓網囉喎~

largeheadboy 說...

收唔收到都留個言吖網主
掛死我喇~

ROY 說...

返黎未呀~

supageti 說...

師妹唔好理啲死人頭唧 ~~ 等佢掛多陣添,哈哈!

largeheadboy 說...

網主好有心呀
一落機就話畀我知攞咗我份郵包喇
依家應該返到屋企洗白白喇~

maymay 說...

各位親愛的:
八點已經攞左行李,跟住去大快活吃個燒鵝瀨粉同好掛住嘅奶茶,就搭的士番屋企。
啱啱安頓好,遲d再傾呀吓~~^^

上面果個,你究竟掛住我定係果包野架?

supageti 說...

師妹,welcome home!

搶答 ~ 掛住你 + 包野 + 手信,哈哈!

小妹 說...

小妹我掛住你 + 白川鄉相呀, 係咪都有紅葉睇架果度?

maymay 說...

多謝師姐~^^

小妹:
白川鄉都係漫山有紅葉,但開始水尾,同埋唔夠集中,同京都各賞櫻名所冇得比呀。

supageti 說...

好似好少睇到白川鄉紅葉既相喎 ~~~

lau2tang 說...

師妹今次順唔順利,好唔好玩呀?
等你報告~

maymay 說...

師姐:
遲d會放相上來,等我得閒少少先~^^

劉鄧:
非常順利,又非常巧玩!
天公做美,好好天呀~~

lau2tang 說...

咁就好~
Maymay你正式畢業喇~
要俾十個叻你~

小頭 說...

Welcome back!
旅行有好天氣真係好...
伊勢海老、飛驒牛和名古屋手羽先吃飽飽 ^^

rempei 說...

去完旅行,叉過電!果然看心情靚哂!

largeheadboy 說...

有幾忙呀
畀啲嘢嚟睇下好喎!

maymay 說...

劉鄧師傅:
多謝你,得閒唔該指點多兩野吖~

小頭:
乜都試勻喇,除左名古屋咖喱烏冬(咖喱唔係我地杯茶呢)。

薯嘜:
完成任務,你就黎有神秘禮物送俾亞嫂喇~~

大頭:
巧忙架我,冇番咁多日工,公司唔多唔少有d野做,放工又要追幾集三好呢~^^

lau2tang 說...

指點?我過晒畀你啦,邊度仲有剩啫~
都話你畢咗業囉~

naruto 說...

仲未有相睇既?

maymay 說...

劉鄧:
傻啦,我仲未有耐畢業,你呢個師傳想退休都幾難,哈哈~

naruto:
即刻黎~~^^

丁丁 說...

帶埋麵包去旅行,
有無同佢影相ar...hehe...

maymay 說...

丁丁:唔記得添,下次補番~~