2009年10月26日星期一

我杯茶

星期五那天看罷意粉師姐稻庭的吃後評語,食指大動,翌日便急不及待致電訂座,想在晚上嚐鮮,但接線生說是晚滿席,失望!

中午跟亞安在尖東利苑飲茶時,決定六時前直堵圓方,一試運氣,倘若真的未能如願,便轉戰同一商場的利苑吃大閘蟹去(不錯的計劃喲,哈哈!)。

午飯後在尖沙咀、旺角、深水埗一帶購物,攜著大包小包,五時四十五分抵達稻庭,門前已有十多人在排隊,我們接著龍尾等,幾分鐘後接待員來逐一登記,排在我們之後第三位始計的人龍,祗獲分配號碼繼續等候,我們能夠吃到「頭圍」,心裏在暗自歡喜!














































六時正,已登記的客人如貫入座,我們先來一支冰凍啤酒,再要了兩份柚子湯底的岩手合鴨鍋、鹽燒雞肉串、鹽燒大蝦串及淨烏冬,飽餐一頓,召來經理詢問雪糕產地,確認也來自日本,安心的要了抹茶及芝麻味,香濃滑溜,飯後一甜,大、大、大滿足!

這店食材新鮮,品質上盛,招呼周到,如能繼續保持,日後會再來。



























































































此店烏冬是主角,但原來滲滿柚子湯的春雨才是我杯茶。

17 則留言:

ROY 說...

哈哈~
原本我都諗住book今晚去食,不過又係full晒,所以改為陣間lunch去~

largeheadboy 說...

咦,我都諗住一陣 lunch 去喎,之後就去睇戲~

maymay 說...

萊萊、大頭:
兩位要留意,呢樹星期六、日及假期係冇午市套餐架,
同埋如果吃雞肉串,建議要汁燒,鹽燒味道會較寡~

naruto 說...

好豪呀呢位小姐

largeheadboy 說...

我上個禮拜日晏晝行過見放咗個好巨型嘅午市套餐牌個喎~

largeheadboy 說...

不聽老人言呀我
真係無午市套餐呀
最後我去咗樓下 habitu
唔知萊萊有冇照去呢?

ROY 說...

有去呀,乜shabushabu有套餐架咩?

maymay 說...

naruto:
唔豪喎,每位300有找。

大頭:
都話左你架啦,又唔聽maymay婆婆講~

萊萊:
我都唔知午市套餐有乜野吃喎,
咁你今日吃左乜呀?

小妹 說...

睇完壹週刊, 我想去試下個博多牛腸鍋呀, 少見丫ma!

maymay 說...

小妹:
吃完話過我知好唔好味吖~^^

supageti 說...

哈哈 ~~ 趁佢未跌 watt 我要帶 husband 去試下 ~~

largeheadboy 說...

有 lunch set 架
一百蚊左右架
不過正如網主所講只係一至五平日供應囉~

lau2tang 說...

Maymay呢排好有食神喎~

maymay 說...

師姐:
今晚就同師姐夫去吃啦,唔好煮飯喇~

大頭:
星期一至五嘅lunch都益唔到我地~

劉鄧:
希望繼續有好野吃~

rempei 說...

呢間我係遊覽秋田吃過,不錯啊~~~

ROY 說...

美國牛咋~
典解我地碟配菜d豆腐無燒過,又無芋絲架......

maymay 說...

薯嘜:
呢間你實鍾意~

萊萊:
咁安格斯牛巧唔巧吃?係乜野湯底?
我見鄰檯份海鮮鍋豆腐都冇燒過,湯底係乳白色,應該係幾款鍋物配菜同湯底都唔同。