2009年11月10日星期二

白川鄉の秋

這天白川鄉一片迷濛,氣溫有點冷,但遊人情熱!

為了上展望台一睹白川鄉全貌,我倆又再次踏足這童話世界~




















































我們就在這間小屋裏進餐~

17 則留言:

naruto 說...

頭位呀!樂

成棵都黃色係咩野樹黎架?

無乜遊人既?

lau2tang 說...

好嘢~有嘢睇!等到頸都長......
白川鄉一年四季都咁靚,真係好值得一去再去。

supageti 說...

綺麗な ~~~ ^^

Ellen老師 說...

下次去白川鄉睇雪景先!

largeheadboy 說...

秋天的童話呀!

棵銀杏好靚,不過批咗個頭嘅~

maymay 說...

naruto:
排頭位好勁呀,不過冇奬品喎~~^o^
黃色果棵係銀杏樹~
早上d人未殺到,過左中午陸續黎,成條街都係人!

劉鄧:
番左黎第三日咋喎,都唔算慢啦~
我上次黎有雪,今次有紅葉,還欠夏兩季。

師姐:
真係好靚,我將車票改遲一個鐘,都嫌唔夠喉呀!

老師:
我最想睇點燈啊~~

大頭:
我當左棵樹係你個頭,咪批左佢囉~^o^

supageti 說...

LORRY JEAN ~~~ HAHA ~~~

Ah ming 說...

Welcome Back!

largeheadboy 說...

都話係童“話”咯!

呢個網頁好暴力呀,等我去檢舉先~

丁丁 說...

May姨,

妳返來喇~
呢次旅程正唔正ar??
我就咁睇d相..已經嘩嘩聲喇...
真係好靚ar...d樹咁多顏色 & d屋咁古代feel...好似去咗童話世界咁ar.....

丁丁

小彭 說...

好靚呀, 白川鄉!

maymay 說...

師姐:直情係廁所點燈呀~^o^

亞明:多謝!

大頭哥:
乜你仲算係"童"咩!
我個網頁不知幾溫馨呀,檢你個頭~~~

丁丁:
星期六晚返左黎,
好正呀,金沢21世紀美術館、白川鄉同高山,都令我地樂而忘返~~^^

小彭:
你嘅十和田湖紅葉都好靚呀~~

roy 說...

都幾靚喎, 不過地色麻麻地咁...
買左幾多個sarubobo呀?

rempei 說...

相片好靚喎,等緊遊記呢~~

maymay 說...

萊萊:
果日白川鄉好大煙霞呀,不過冇落雨已經好開心喇~
不同款式的sarubobo買左八個,自己三個,其餘五個送左俾人。

薯仔哥:
遊記真係要等等,暫時巧忙呢~^^

largeheadboy 說...

整咗第二日遊記先喇唔該!

小妹 說...

差些miss左呢篇添,原來秋意的白川鄉是這樣美的.