2009年10月20日星期二

乜都加

糖又加,鹽又加,麥當當及大哈樂都靜悄悄加價,精明的波友告訴我,大哈樂早餐普遍加了一個大洋。

昨日到旅行社購買將於下月使用的近鐵周遊券,網頁資料是每張售3,500日圓,但結果付帳3,700日圓才能成交,職員說十月份開始加價,可是網頁沒有更新啊,XYZ※#@!






18 則留言:

supageti 說...

我食開既早餐尋日開始加左五粒臣。@@

maymay 說...

師姐:
原來足三両套餐都要三十幾蚊架,巧貴呀!

rempei 說...

個近鐵Pass同我之前用過的有分別喎,是否翻版?

largeheadboy 說...

睇落 200 yen 好似唔係好貴,不過九算咁濟成廿蚊架喇!算喇,有得去就乜都得喇!

依家買 pass 邊道最多電視框呀?

naruto 說...

有得去咪好囉!我想去都去唔成呀!

maymay 說...

薯嘜:
你果隻係典架?
應該唔係番梘,但尋日睇番近鐵官方網頁,原來另一隻KINTETSE RAIL PASS WILD冇加反減,今次俾呢間代理誤導左,激死我呀!

大頭:
你係格價專家,應該仲熟過我喎!
我淨係知縱X遊同東X遊有九五折。

naruto:
典解去唔成呀?

lau2tang 說...

Maymay,
我以前嗰隻係咁架~
http://lau2tang.blogspot.com/2007/01/blog-post.html

買咗pass就算啦,最緊要係行程順順利利啫~
嗰二百円,套用老師個口頭禪,豪畀佢~

maymay 說...

劉鄧:
一樣架,依家香港淨係得JTB同HK Travel Agents有得賣。
最激氣係唔知隻wide減左價吖嘛(6800→5700yen),自己又大意,買之前冇睇近鐵官方網頁,wide方便好多架,計落仲有著數添呀~~~
http://www.kintetsu.co.jp/foreign/english/useful/ticket/rpw1-2.html

naruto 說...

無朋友得閒

lau2tang 說...

都買咗囉,計落都唔係差好多啫,因為wide都係用五日,變咗最尾個日去機場都用唔到。

maymay 說...

naruto:
咁等夏天先去囉,橫掂你怕凍~^o^

劉鄧:
來回機場張Q旁冇限日期架,所以wide果隻抵d,條數咁計~
如用普通pass,要另外買來回機場名鐵及伊勢鳥羽巴士一日券
(3,700+850+850+1,000)=6,400
(6,400-5,700)=節省700

今日打左電話去旅行社問,個小姐話可以幫我換,不另收手續費,開心番,hehe~~

lau2tang 說...

Maymay,
你好厲害呀~

supageti 說...

果然係精明師奶,數口仲勁過阿邊果喎 ~~~ ^^

largeheadboy 說...

新日遊專家原來就係網主喇!

喂,順手問下全國證有幾多折吖~

maymay 說...

劉鄧:
呢樣野拍馬都追唔上你啦~^^

師姐:
係咪勁過好大個頭果個野呀~^o^

大頭:
呢間都有5%折扣,不過唔收yen架喎~
(近鐵pass冇折)

lau2tang 說...

亞新日遊專家,
你唔使拍馬啦!你係我前面la~ ^o^

roy 說...

係喎, 巧快又出發lor~

maymay 說...

咪玩我啦,劉師傅~^^

萊萊:係呀,眨下眼又出發lu~~