2009年10月23日星期五

法國藍青口

一向不太愛吃青口,因為還沒嚐到好吃的。

星期天在家做飯,煲了西洋菜甘筍雞腳豬展湯、臘腸炒椰菜和香煎鯖魚,餐前小吃是在城市超級購買的法國藍青口。

職員教我將青口放入滾水內,幾秒便可熄火上碟,灼得過久會變韌,但我還是灼了十多秒,一點也不韌,鮮甜的不得了啊! 可是,500克的份量,除殼後還盛不滿一個飯碗。{售價每千克$240}

未煮熟前~































煮熟後~

















13 則留言:

roy 說...

要成$120喎......
剩係用水白烚咋?

naruto 說...

青口,知唔知青口食乜架?

largeheadboy 說...

係喇,青口專吸晒嗰啲野架!

屋企煮飯都有餐前小吃,做乜事呀~
我仲想睇埋鯖魚煎成點啊

maymay 說...

萊萊:
白烚先吃到原汁原味家嘛~~

naruto:
食你

大頭:
吸你個頭~

想吃咪吃囉,冇乜事架~
未見過煎鯖魚咩?

rempei 說...

白烚似乎寡左dd~~~

maymay 說...

薯嘜:
一d都唔寡,你買黎吃下就知道架喇~~

新居詩唔詩服呀?

largeheadboy 說...

咁惡架~ :p
想睇下條魚你煎得幾靚之嘛

maymay 說...

大頭哥:
我又典會咁惡對你唧,我d語氣好溫柔架,
煎魚之嘛,即刻整番張相俾你睇嘞~

supageti 說...

好多日無食住家飯,聽晚要整啲好野食下至得。

largeheadboy 說...

xiexie~
不過應該反魚皮嗰邊畀我睇嘛~

maymay 說...

師姐:
抖下先啦~^^

大頭:
咪咁寃氣啦~~

supageti 說...

唔得 ~~ 要煮摃丸湯食 ~~ 嘻嘻 ~~~

maymay 說...

師姐:
摃丸湯!巧正啊~~