2009年10月3日星期六

不平則鳴@中秋

中秋佳節,陪同家中長者到淘大商場飲早茶,鴻星酒家的點心尚算不錯,招呼亦周到,其中一款可愛兔仔甜品,更令歡樂氣氛提升不少!























由於晚上約了家人吃飯,結帳後專程走到九龍城,購買馳名曲奇給大家品嚐。年輕店員招呼試食,試完第二款,未及表示喜歡與否,店員已問我要買多少,我說還想再試另外一款,她便隨即收歛笑容,故意將曲奇擲到碟上給我,但口裏仍公式化地說著”隨便試啦”,不看她的表情,真的會被聲線欺騙,以為正享受著熱情招待呢!

最後試了玫瑰曲奇,玫瑰花味在口裏良久不散,齒頰留香,就買這款吧。

付款時忍不住問那年輕店員~~
maymay:呢位小姐頭先係咪嫌我試得多呀?
年輕店員:唔係呀~
maymay:我覺得你係囉 (心想:我做左幾拾年人,挑通眼眉啦,仲講大話!)~
其餘三位店員幫口:唔好意思呀,你可以隨便試架~
maymay:佢令我好唔開心囉~
收銀員:我都感覺到呀,唔好意思呀~
maymay:(望著年輕店員)下次唔好將d餅掟落個碟度喇~
店員繼續道歉:唔好意思~
Maymay:算啦,不過我真係好唔開心!






























離開曲奇店,想起意粉師姐至愛的潮食鋪就在附近,買了想吃已久的韮菜粿及椰菜粿,又在隔鄰雜貨店買了我家鄉出品的臘腸,心情頓時回復愉快!















13 則留言:

丁丁 說...

May姨,
今日中秋佳節,唔好理呢d人啦~
開心返啦!!!
wa....韮菜粿呀....賣飛彿....
yummy~yummy~

祝:May姨婆 & May姨公
中秋節快樂!!!!!

ROY 說...

maymay姨, 依d好似唔係叫不平則鳴喎~

祝中秋節開開心心~

supageti 說...

師妹:你都算好老脾,換轉我一定即時發作。

largeheadboy 說...

嘩!香港始終有你呀!
不過佢地唔係一樽樽放晒出嚟畀你任試嘅咩?
之後去埋隔離糖百府食綿花冰嘛~

maymay 說...

丁丁:
多謝你,我都祝你中秋快樂!
買完韮菜粿已經即刻開心番lu~~

萊萊:
咁應該叫乜?
中秋節開心,大家咁話~^^

師姐:
今晚同屋企人講開,佢地都話我唔夠惡呀~

大頭:
個姐姐今時今日咁嘅態度,簡直係响廁所點燈啦!
係一樽樽放响度,不過係續粒夾俾你試架~
我一肚氣走出黎,冇留意隔離係糖百府喎~~

lau2tang 說...

為呢的人勞氣,唔值得~
祝師妹以後的中秋節都快快樂樂~

maymay 說...

劉鄧:
冇勞氣呀,鬧完佢不知幾爽~^^
我都祝你中秋愉快呀!

rempei 說...

下次咪鬼幫襯佢~~佢對面那新開餅店我朋友開,下次有機會幫襯佢啦~~

maymay 說...

薯嘜:
係果位姐姐衰啫,其他幾個看來好似好d~
對面果間撻你個朵係咪半價?^^

rempei 說...

咁又唔會,最多唔會收貴你啫~~嘻嘻~~

maymay 說...

唓......

匿名 說...

May 姐, 我反而覺得你做得好好。如果你發惡,佢同埋其他店員只係會覺得係你發顛,唔會知係自己的問題。

maymay 說...

匿名:
同意你嘅講法~^^