2009年10月28日星期三

萬發

竹戰過後,哥哥載我們到深水埗萬發吃晚飯,環境乾淨企理,上菜奇快,食物份量十足,味道不錯。哥嫂近期是常客,一般消費是每位約$50,我們今晚吃了游水中蝦及超大魚頭,結帳才每位$97,相當抵吃,下次要試薯仔炒牛柳粒。

腊味糯米飯{糯米夠軟,合我口胃,石鍋非常保溫}~

















梅菜炒芥蘭度{時令蔬菜,又嫩又甜}~

















魚湯浸勝瓜{魚湯夠濃,勝瓜鮮嫩得很}~

















招牌凍掌翼{不是我杯茶,其他人大讚好吃}~

















豉油王煎中蝦{爽口彈牙,有羔,豉油下多一點更好}~
































豉汁蒸大魚雲{一個一斤十二両重,新鮮超大}~















5 則留言:

supageti 說...

d 飯合你口味即係唔合我口味啦,哈哈 ~~~

話時話,師妹究竟有無一個禮拜係無游乾水既呢?:P

largeheadboy 說...

魚頭雲吖唔該!

naruto 說...

日日係咁食,有無增磅架呢?

rempei 說...

啱哂我胃口~~

maymay 說...

師姐:
我唔爛賭架,淨係爛食之嘛~^o^

大頭先生:
呢樹係maymay廚房,唔係萬發,叫餸去萬發吖唔該~~

naruto:
我係人黎架喎,梗係要日日食啦,你唔係架咩?

薯嘜:
下次打完波去吃啦~