2008年7月17日星期四

日本天氣HOT HOT HOT

六天以來未下過一滴雨,不過還是混身濕透,{香汗}淋漓,我以後不要夏天到日本!

回來後{明撈}{秘撈}工作皆忙,暫無暇寫遊記,先貼些照片讓大家先睹為快。

就這樣燒焦了~~
















最愛景點~~
宮島大鳥居~
















倉敷美觀地區~















最愛美食~~
豚肉蒜芯薄餅~
















廣島牛~















廣島燒蠔~















海膽炒菠菜~















大阪燒~















穴子飯~















牛肉烏冬~















岡山白桃、車厘子~















鮮果蛋糕~















柿葉壽司~















最愛景像~~
小孩與鹿~
















大合照~















採海草~















大鳥捕魚~















廣島市電地磚~














備長炭淨水~

17 則留言:

Wordy 說...

岡山白桃!吃不到,總是最好的 :)

supageti 說...

引死人喇!不過 ~ 師姊好有定力既。 ^^

fyi,唔係夏天食唔到もも喎 ~

largeheadboy 說...

好開心呀!
小朋友同鹿仔嬉水好 sweet 啊
我塊臉都仲留有沒有曬黑的眼鏡框印
早兩日忍唔住買了兩個日本桃
仲未捨得食~~

lau2tang 說...

唔知邊個話要有著住夏天衫的日遊照片呢?
有得揀,緊係揀春秋二季啦!

匿名 說...

仲廣島牛!!!
momo呀~~~~~~~~~
大阪燒係咪我去開果間?
d車厘子唔似日本既?

Ellen老師 說...

海膽炒菠菜~~唔係化!

你未去都知你唔會鍾意日本的夏天啦!

想想下~~老師去得日本最多係夏天喎!秋天在退休前無得去,冬天都係去過1次,春天都去過幾次!

maymay 說...

wordy:好少見你用[!]喎~

師姐:咁熱,我情願唔吃momo囉!

大頭:唔食就唔好霸住,攞過黎俾我食左佢啦,爛架喇~

劉鄧:嘻嘻,後悔中~~

萊b爸:係廣島牛黎架,今晚post張相做證先。
momo問大頭叔攞啦~
冇錯,正是難波{吞喜帆亭}
車厘子新鮮到暈,不過唔知係咪日本產,售298円一杯。

老師:今次真係好辛苦呀,仲慘過勞改呀!

maymay 說...

呀,唔記得post香蕉雪糕添~~

匿名 說...

我都未食過岡山白桃呀!
你個d係美國車厘子. 唔, 我覺得日本車厘子無咁"漏"囉. (不過用漏會唔會怪左d呢?!)

maymay 說...

小彭:
我都好想親手摘樹上嘅白桃!
呢隻車厘子一d都唔"漏"架,甜度非常適中呢,外皮嘅質地新鮮到可以用"脆"黎形容!

naruto 說...

小孩與鹿,海鳥捕魚都好盞鬼

匿名 說...

唔係夏天去, 又點去摘桃呀! 我都唔鐘意夏天去, 因為真係食唔落野, 不過d生果係唔會就你架嘛! :p

maymay 說...

naruto:隻大鳥即係倉敷美觀地區張相河上面果隻,在一帶徘徊左好耐,終於連續捉左兩條魚黎食,咁啱又俾我地睇到喎,真係影都影唔切呀!

maymay 說...

小彭:我地都係熱到冇胃口,狂買飲品!所以,摘生果都係諗下好喇~~

supageti 說...

咦?無河豚?

maymay 說...

師姐:
有在下關吃虎河豚,但因為河豚本身冇乜味道,食佢祗為滿足好奇心,所以未能列入今次"最愛美食"之列囉~

supageti 說...

下關果 d 已經算係有味喇,大阪果 d 先至真真無味無道,所以我都唔係幾明點解要拚死食河豚 ~