2008年7月22日星期二

交換手信

上星期日,在家工作了一整個上午,下午跟小妹及初次見面的小彭、娜娜,到一田美食廣場下午茶,尋找傳說中的{炒麵包},味道嘛.....要問小妹喲,我們還是喜愛摩斯漢的辛辣熱狗和咖喱熱狗!

晚上就到同區的滇家菜
帥哥姊妹們吃雲南菜,飯後出城行個大運,吃個甜品才盡興回家。

往後的日子,要開始{捱騾仔}了!

炒麵包~

















辛辣熱狗及咖喱熱狗~
















多謝大頭西遊手信~
















多謝小彭日遊手信~

































手信無論交或收,都總是開心啊!

26 則留言:

largeheadboy 說...

我今日都收咗好可愛嘅鬆弛熊啊!
炒麵包,真係聞名不如見面啊!
捱完騾仔咪可以嘆世界囉~~

匿名 說...

maymay, 請多多指教.

原來夜晚我地又差小小又見面喇! 當你食緊糖水嘅時候, 我地就晌你地隔離街買緊法包.

maymay 說...

大頭:
咁你今日咪好"開針"囉~
捱完騾仔祗係可以幫補部份旅費,點夠嘆世界呀~

小彭:
請你指教我就真~
如果又踫面咪好熱鬧囉~

匿名 說...

初次見面,多多指教!^^

匿名 說...

兒咦, 小字輩你一共見過幾多個 ?

maymay 說...

娜娜:
得閒多d黎坐,摸住酒杯底切磋切磋~ ^_^

maymay 說...

galaxy:咪就係三個咁多囉,你呢?

supageti 說...

炒麵包,o係日本見到都覺得唔慌好吃囉 ~

摩斯熱狗都係辣汁好吃 d。

匿名 說...

見到你們的手信,我又思鄉~~

maymay 說...

師姐:
炒麵包引唔起食慾呀~
我依家去親日本,都要食番次摩斯熱狗先至安樂~

rempei:
買番d日本野俾自已,頂下癮先啦~

匿名 說...

八個囉 !

supageti 說...

我係香港同台灣食過 Mos,反而從來未o係日本食過,Mac 同 KFC 就食過,哈哈 ~

supageti 說...

galaxy 好似都係小字輩之一喎?

naruto 說...

個手信好卡娃兒呢

匿名 說...

呀...食糖水果度附近有法包賣架?

maymay 說...

galaxy:小字輩加埋你咪九個囉!唔知我幾時可以見晒你地呢~~

師姐:咁妳下次去日本就要試下喇~

naruto:真係好可愛呀呵~

萊b爸:佢地可能好似我地咁,行大運出去買法包喎~

largeheadboy 說...

我地就出去食糖水,嗚~~

supageti 說...

日本好野多都食唔切啦,睇緣份啦,哈哈 ~~

匿名 說...

唔…(托眼鏡) 好味的炒麵包係好好味的…紅豆豆豆都是好好味的!!

匿名 說...

(托眼鏡)唔好味的炒麵包應該係唔唔唔好味的... 咦, o個日我無戴眼鏡喎!

我地係去食粥同腸粉(友人另一推介), 見仲早咪行去個頭買法包囉! 同埋我地都叫順路嘛!

maymay 說...

萊少嘅金句變左潮語!
應該列入潮語集內喎~

匿名 說...

估唔到我當年講既「好味既巨峰提子係好好味既。」會成為大家至愛既金句,我覺得好榮幸~~

咁小彭咪又係摸門釘......?

匿名 說...

哈哈哈, 隨緣囉。

匿名 說...

我都有買番包日本出品既明星點心麵俾自已食架~~

匿名 說...

我呢d咁精靈, 點會星期日走去堂記呀! ^^
我地去左第二間食, 近佐敦站的, d魚皮(灼)真係食過之中最好味的.

匿名 說...

小彭,
咁你所講既第二間係邊間,講唔講得架?