2008年7月10日星期四

開開心心去旅行

{2008夏の山陽遊}

出發了~~

35 則留言:

supageti 說...

師妹夫婦真係大貴人!哈哈 ~

匿名 說...

係喎,今日出發...
順順利利啦~

naruto 說...

影多D相呀!

lau2tang 說...

你就好啦~
我仲要等成個月~
怕且依家都到咗心齋橋食緊烤肉定囉~

Ellen老師 說...

今朝黃雨呀!
記住食腸仔呀!

Wordy 說...

旅途愉快,一切順利 ^_^

匿名 說...

好羨慕、好妒忌、好想去~~

玩得開心d呀!

匿名 說...

旅途愉快

largeheadboy 說...

噢!飛咗喇!典解唔等埋我呀~~

supageti 說...

代答:你自己遲左番咋喎 ~

naruto 說...

有排都無得去,可能要到下年。。。:(

匿名 說...

雖然遲咗的、都講聲一帆風順。

Ellen老師 說...

噢~~~話咁快又話返啦!

supageti 說...

係啦,好快又見到師妹喇!^^

largeheadboy 說...

我又嚟搞吓事先!

匿名 說...

係咪返到架喇~

lau2tang 說...

Maymay,
今晚見!

supageti 說...

好野 ~ 師妹有人接機呀 ~

Ellen老師 說...

今日機場好熱鬧呀!
浩然爸爸剛返到香港,又係機場喎!

largeheadboy 說...

大早我都 call 埋班 fans 拉埋橫額去接機喇!

supageti 說...

有人成世都死淨把口,哈哈 ~~~

Ellen老師 說...

大頭叔細個1定好難教!

匿名 說...

もも下さい。

largeheadboy 說...

網主仲未蒲頭嘅?
唔通又 delay?

我細個都唔知幾精靈呀,話時話!

supageti 說...

啋 ~ 啋 ~ 啋 ~

d 男生真係 … 唉 ~

lau2tang 說...

班機遲咗幾分鐘咁大把~
maymay話好累,所以回家無上網啫。

maymay 說...

我番左黎喇!
日本好好好好熱呀))))))))))
因為有位乘客唔舒服,班机遲左8個字起飛,落机打梗手指模嘅時候,就收到劉鄧電話,真係窩心!
一來好攰,二來拖住兩隻{牛},三來唔想騷擾人家,所以冇送winnie机囉~
依家啱啱先叫做執好野,沖埋涼,真係攰到暈,聽日仲要番工呀!
good night~

supageti 說...

Welcome Home ! ^^

largeheadboy 說...

你唔係話要休息一日至返工嘅咩?

maymay 說...

今次旅程好順利,多謝大家!

師姐:果朝好在雨落得唔大,又call左的士去機場,所以冇問題。

roy:又虾我唔識日文,我淨係知道もも已給我吃進肚內~

naruto:真係影左好多相呀,尤其{水中鳥居},影到唔停得手!

劉鄧:多謝妳[接我機],好快又到你地飛lu~

ellen:呢幾日晒到暈,冇胃口,唔想食燒肉呀~

wordy:終於食左香蕉雪糕喇!

rempie:你上次去日本我都好羨慕呀~

galaxy:旅行真係好開心,你幾時作親子之旅呀?

大頭叔:你幻聽都唔定,我都想休息一日至返工呀~

maymay 說...

亞明:你個行程準備成點?

naruto 說...

影咗要放嚟至得架,比你三日

largeheadboy 說...

畀個最終版行程嚟睇下喇
其實有冇去宮島架
抑或日日在大阪嘆早餐嘆到十二點呀?

maymay 說...

兩位大哥,我巧忙架,3日x10吖唔該~~

lau2tang 說...

轉個大運返來即刻忙到咁!
老細多謝你都黎唔切,一定畀你放多啲假去旅行。