2008年7月18日星期五

廣島牛

不懂日文,看見{廣島牛}三個字,便坐下要了兩件150克的~
































為了一嘗香且滑的{香蕉雪糕},專程由下關乘船到門司港~















岡山後樂園內售賣的{白桃雪糕},並不軟滑,味道像吃"香精"~

21 則留言:

Ellen老師 說...

老師還是喜歡吃櫻花雪糕~~

係廣島食牛就廣島牛,咁香港食牛就叫香港牛啦~~嘻嘻

maymay 說...

老師:咁maymay就係沙田牛囉,哈哈!

lau2tang 說...

睇唔到有「廣島牛」三個字喎~

匿名 說...

劉鄧,第一張相有寫廣島牛

ellen,櫻花味雪糕巧難食架...

maymay,加埋飲野咪成萬yen,味道如何先?碟海膽波菜我接受唔到呢~

Ellen老師 說...

好明顯夾硬啦!

還有束京牛,京都牛........嘻嘻

maymay 說...

海膽炒菠菜係該店主打菜黎架~
是晚消費共11,330円~
廣島牛x2 8,400円
海膽炒菠菜 1,300円
海鮮鐵板燒 1,100円
生啤 530円

largeheadboy 說...

巧貴啊!
我都係鐘意柚子味雪糕多啲!

supageti 說...

老師:我知道有廣島牛有京都牛,但其他既暫時未聽過 ~

門司好多香蕉野,好搞笑!香蕉雪糕好好吃!

lau2tang 說...

広島牛西冷收3000円,你點嗰個是特選黑毛和牛﹝第三張相﹞,邊喺広島牛唧~

匿名 說...

劉鄧,張廣告寫広島牛ヒレステーキ¥3000~
有個"~"即係3000yen起,同餐牌個價錢無抵觸,同埋即係話廣島牛係屬黑毛和牛種~

lau2tang 說...

萊少,
喺喎!我見唔到呢個「~」標誌添。

匿名 說...

食晚餐又有日本和牛, 兩個人一萬yen多d我又覺得ok, 去旅行喎, 唔食返到黎實後悔!

maymay 說...

廣島牛一定要食,情願番香港捱麵包~

Wordy 說...

Maymay,你的香蕉雪糕跟我吃的不同,你再看照片就會發現,但只要好吃便行

在淡路吃的櫻花雪糕出奇 OK 噃

largeheadboy 說...

哈哈,所以我咪發覺香港啲麵包貴咗好多囉!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
要吃廣島牛嗎?

lau2tang 說...

Ellen,
我地可以揀食但馬牛,神戸牛,豊後牛,又或者佐賀牛,呢個広島牛應該排唔到隊啩~~!

largeheadboy 說...

但馬牛咪食過囉!

匿名 說...

晌九州, 點都係排左佐賀牛先到豊後牛呀!

maymay 說...

wordy:
係喎,你果隻係即做個噃,真係大意!我去到門司就乜都唔記得,見到香蕉雪糕就擒擒青買,好在都相當香滑,但我諗口感會截然不同,遺憾中!
淡路櫻花雪糕,我又想食喎~~

Ellen老師 說...

豊後牛同埋佐賀牛都好想食呀!