2008年6月18日星期三

雨中飯局

昨日提早了半小時下班,為的是到醫生處拆除傷口餘下的{一條線}。

話說上星期五往拆線,醫生說傷口未完全埋口,為防爆裂,剩下一條線留待四天後再拆,就是這樣,昨天便要多付數佰元診金,非常肉痛喲!


離開診所,與網友到書店閒逛一會後,便到赴滬江飯店的六人網聚,風雨中的尖沙咀,尤如在打颱風啊!


一如以往,每次網聚,都帶給maymay開心歡樂,走出飯店,雨還沒有停!


全晚之最{酥炸鳳尾魚},兩個字:香、脆~


















Ellen老師遊台手信~

















意粉師姐送贈傳說中的扭蛋~

















意粉師姐給大家品嘗的京都八橋餅~

















幫助消除疤痕的膠貼~

19 則留言:

largeheadboy 說...

咁仲駛唔駛覆診呀?
尋晚,真係好開心呀!

lau2tang 說...

成晚笑死,尤其是萊少同Maymay講廣島牛嗰幕,同你地食飯真喺好開心o架!

maymay 說...

大頭:唔駛喇,覆多兩次破產架喇!

劉鄧:妳成晚講野亂晒籠都笑死我呀!

lau2tang 說...

喺呀!我個腦同把口唔協調,呢個喺老人痴呆早期徵狀。

匿名 說...

八橋曲奇餅未食過,要留番俾我呀~
一於買全國pass去埋四國啦~

劉鄧,咁係要打多d雀局先得喇~

maymay 說...

劉鄧:
唔駛驚,有人陪,我地都係痴痴呆呆,坐埋一台,哈哈!

b朗爸:
唔駛慌喎,我實留番俾你嘅~
全國pass巧貴架,係咪你贊助先?

lau2tang 說...

但買了全國PASS之後,你其餘日子都用得著噃,即喺成個旅程,除了搭地鐵和私鐵,全部都唔使錢。

匿名 說...

食廣島牛夠貴啦,你咪又話要食!

largeheadboy 說...

仲要學萊少話齋買埋 green car 啊呵!

maymay 說...

劉鄧:唔去土佐山田喇,所以全國pass冇著數呀!

b朗爸:廣島牛好平架咋!貴唔過張pass呀~

大頭寿:仔,又黎攪事!快d去搭飛機啦!

匿名 說...

那款京都八橋餅好像是新款咁樣喎,未見過。

祝早日痊癒!

maymay 說...

rempei:呢款八橋餅好好食,你下次去京都記得買。
我已經好番喇,行得走得食得,多謝關心啊!

naruto 說...

祝你完全無痕

supageti 說...

咁快食左嗱?唔等齊人先?哈哈 ~

maymay 說...

naruto:哈哈,多謝!

師姐:妳知妳個師妹幾為食架啦,美食當前,點忍得口呢,佢地呀,執我口水尾啦,hehe~~

匿名 說...

有無砌到呀? ^^

maymay 說...

小彭:砌緊大阪城,仲掙d雲未砌晒,好攰呀!依家瞓覺先~

supageti 說...

姫路城呀,師妹 ~

maymay 說...

係喎,搞錯左添,唔該師姐!