2008年6月1日星期日

踩入大埔

不知有多少年沒到過大埔,周末應帥哥的召集,連同另外兩位姊妹,到大埔來一個午間茶聚。

人生路不熟,跟帥哥兩個大鄉里,行了一圈都找不著集合位置,有人還熱得{香汗}淋漓呢!

地膽姊妹突然改變茶聚地點,令大家毋需等位,便能舒舒服服地吃一個豐富午餐,還借來旅遊書兩本,讓我參考行程,實在感謝!

開心相聚過後,晚上與亞安再戰滬江飯店,不過今次點的菜味道較上回稍舜,份量又太多,非常飽滯,但還是會再來的,嘻嘻!

津白炒年糕(ok啦)~~
羊肉夾餅(羊肉欠羶味)~~
臭豆腐(唔夠鬆化)~~
高力豆沙(好味)~~

9 則留言:

supageti 說...

二人份又真係多左 d ~

匿名 說...

咁快忍唔住去食滬江?

食得咁密點好食都會差咁d喎......

lau2tang 說...

二個人邊食得哂,叫埋我嘛~

maymay 說...

師姐:咪係囉,我已經好飽,老公仲話要食埋甜品喎~

b朗爸:食厭左,17號咪唔黎囉!^0^

劉鄧:下次預埋妳呀下,不過妳唔好未食又嗌飽喎~~

匿名 說...

我都留意緊廣島及山陰地區資料,希望今年內可以出發啦!

maymay 說...

rempei:到時我可以過d料俾你喎!(嘻嘻,知少少扮代表~~)

largeheadboy 說...

每人三粒高力豆沙,正呀!
駛唔駛打包呀?

maymay 說...

大頭:係亞安4粒,我2粒,即時打包左落個肚度~

匿名 說...

唔該哂呀! 嗰邊編行程有d些複雜!