2008年6月6日星期五

宿一宵

收拾輕裝,今晚在外宿一宵。

沒有緊張,但外面下著不細的雨,有點煩!

15 則留言:

largeheadboy 說...

是有點煩,但雨過就會天青
一切順利呀
快啲復出打波呀!

lau2tang 說...

我來為你打氣~

匿名 說...

去邊!?

Ellen老師 說...

maymay~~

加油啊~~

匿名 說...

回頭見啊 :)

lau2tang 說...

收到你的短訊好開心!
知道你一切順利更開心!
可惜一路要上堂,我又是筆劃輸入法的白痴,搞了很久才打成得兩隻字的短訊回給你。

supageti 說...

師妹:給你打氣!加油!

匿名 說...

雖然我唔知咩事?

祝事事順順利利

lau2tang 說...

出院了沒有?
最後,我們都沒有去打球!
可能是天意吧!唔想得我們三個打足兩個鐘咁辛苦。

maymay 說...

多謝各位關心!
因為黑雨,醫生很夜才來巡房,剛踏入家門,回家真舒服!

匿名 說...

maymay, 你沒事了吧?
呢兩日假期在家好好休息o下啦.

largeheadboy 說...

都好啊!黑雨直頭唔駛諗去邊度街!
好好休息呀!

maymay 說...

不知怎的那麼眼瞓,吃過早餐又上床睡去,現在還是很睏~

Wordy 說...

上面匿名的那個是我啊,多休息 ^_^

maymay 說...

wordy:早已估到是你,我認得那個笑容:)