2008年6月28日星期六

早晨全餐

納豆、紙包雞蛋糕、無咖啡因咖啡,就是我今日的早晨全餐~

















納豆~~
















加入芥辣及醬油{又香又滑}~~

15 則留言:

largeheadboy 說...

納豆好恐怖架!

匿名 說...

晨早流流見到唔開胃......

maymay 說...

不知幾好食呀,呢兩位亞伯都唔識貨嘅!

lau2tang 說...

納豆唔喺個個都鍾意食,我就唔啱囉!而我個日本人老師都話納豆有著一陣臭襪味。

maymay 說...

係我認識嘅人當中,暫時淨係得亞安鍾意食~

lau2tang 說...

咁你兩個都算「臭味相投」了~^b^

naruto 說...

納豆食評一向太差,咁耐都唔敢試!

maymay 說...

唔試過又點知乜野味呢,試下啦,唔會死架~ ^0^

supageti 說...

納豆呢 ~ 師姊都無福消受 ~

匿名 說...

我試過喇,好恐怖架!

maymay 說...

納豆就好似榴槤咁,唔係個個人都鍾意食,回想起黎又真係奇怪,有次响日本食自助早餐,見d日本人食得咁過癮,就攞黎試下,一食就鍾意。
但唔係隻隻納豆都好食,買過隻[鞋]嘅就好鬼難食!

匿名 說...

呢款納豆"宿味"勁唔勁?
上次我係仙台竟然可以撈成碗飯食,我都覺得神奇!!!

maymay 說...

rempei:
好嘢,終於有同道!
呢隻納豆宿味唔勁,仲好滑添!
你有冇加芥辣同醬油食架?

匿名 說...

有呀! 乜醬都落哂!成碗爬哂,仲想添食呀!

maymay 說...

咁你去一田買啦,好多款揀架~