2008年6月2日星期一

美味信州牛肉醬

今晚放工後,弄了簡單又營養豐富的餸菜,還有昨日煲好的老火湯,正是兩餸一湯,白飯任裝,可滿足了!

蒸豆腐的味噌牛肉醬是網友日遊回來所贈,牛肉碎帶著濃厚的肉香,味噌咸甜適中,非常可口,佐飯一流,多謝啊!

多謝{
大頭仔}~

味噌牛肉醬蒸有機豆腐~

西芹炒肉片~

西施骨白背木耳雜菜湯~

飯後果~

13 則留言:

largeheadboy 說...

係喎,同豆腐一齊食應該好好味喎
點解我諗唔到呢?

Ellen老師 說...

豉油熟油蒸豆腐都好好味~~

supageti 說...

住家飯梗係美味啦!

maymay 說...

大頭:仲有一包我諗住用黎撈麵線食。

老師:妳都好識食喎~

師姐:如果有人煮埋就更好!妳送俾我嘅柚子味噌勁正呀,有好多柚皮架~

匿名 說...

好幸福的一餐住家飯!

maymay 說...

rempei:你識唔識煮飯架?

supageti 說...

我覺得安哥應該識煮野。

maymay 說...

師姐今次跌眼鏡lu,話明係二廚,佢淨係識洗菜切肉架咋!
不過佢整梅子蒸排骨又叻過我喎~

匿名 說...

may姨:d豆腐好滑咁bor....

maymay 說...

丁丁:呢隻係香港製造嘅有機豆腐,幾滑幾香,價錢唔貴。不過味道跟日本製的就還有一段距離~

largeheadboy 說...

借問聲,香港有機豆腐邊豎有得賣?

maymay 說...

大頭:惠康同一田都有得賣,係"山水",不過一田有隻台灣牌子嘅有機豆腐仲正,揾日帶你去買。

largeheadboy 說...

哦,係咪好似維記定乜嘢版子呢?
我食過佢地隻綠茶豆腐花都唔差喎!