2008年6月21日星期六

一樣的天空

花上好多個小時,終於將{姬路城}砌好了!

今早窗外的天空~

















{姬路城}的天空~
















13 則留言:

supageti 說...

我全部砌好晒 lu ~ ^_^

匿名 說...

會唔會比又maymay後來居上呢?

maymay 說...

師姐好厲害啊!

小彭:妳未砌晒咩?我又點會後來居上吖,我砌到眼又攰頸又痛,旅行d行程又未度好,好大機會要抖抖先~

largeheadboy 說...

咦,咁我咪包尾!

maymay 說...

大頭:世事嘅野好難講,未到最後一刻,都唔知邊個包尾呢~

匿名 說...

May May
編排好行程未呀?
未的話、呢個如何?
http://blog.pixnet.net/cockatiel/post/18983969

maymay 說...

亞明:我唔係去和歌山果邊呀,我去山陽地區,廣島、宮島、岡山同倉敷。

匿名 說...

好想去旅行~~
但今年內似乎難d~~~陰公~~

maymay 說...

rempei:唔緊要啦,出年再去囉,新工返成點呀?

naruto 說...

睇落唔難砌啊!
要幾個鐘嗎?

maymay 說...

naurto:呢幅姬路城斷斷續續砌左兩日,加埋應該有6-7個鐘,攪到我呢個老人家隻眼好攰!@_@
204粒完成之後,尺寸是5x10cm。

maymay 說...

唔好意思,尺寸係10x15cm至真~

匿名 說...

So far good la....不過比想像中好,
相信要俾多少少時間去適應,年紀大了嘛~~~