2010年11月2日星期二

更年期

上星期理髮時,髮型師說我頭頂脫髮嚴重,想起來近月洗頭確是脫髮不少,加上身體種種毛病,昨天決定向中醫師求診。

脫髮、失眠、出汗、膽固醇高,把把脈,看看年紀,醫師認為是更年期所致,先幫我解決出汗(潮熱)問題,其他的日後再慢慢調理,執了三日藥共六劑,盛惠$200。


















受不住城市超級新潟食品節誘惑,這款糯米糍在旅遊書看過,一直想吃,現在有藉口買來送苦茶,作為苦中一點甜都不為過,哈哈!



14 則留言:

largeheadboy 說...

醫 c 手字好工整喎(睇真啲,原來係打印架)!

栗子野好吸引吓喎~

galaxy 說...

為自己及家人,要忍口了。

supageti 說...

醫師幫你煎埋茶?收費算幾平喎 ~~~

maymay 說...

大頭:
呢位醫師好多年前已經用電腦列印藥方架喇~

但係栗子蓉冇栗子味,反而糯米糍質感好得,有竹葉香味。

galaxy:
我禁左口好耐,俾我食一次咁多啦,仲唔駛搭飛機就食到喎~^^

師姐:
個醫師响大圍好紅架,我尋日都等左一粒鐘有多,診金祗收$20,煎茶要加錢,不過冇問加幾多。
除醫師外,尚有店員七位,你話幾好生意吖~

naruto 說...

連更年期都拎嚟寫blog。。。

咁上次話要再檢查檢左未呀?

lau2tang 說...

我個寫字樓連埋我總共有五個人,四個都係食緊中藥ge~ ^^
連你最憎飲中藥都要幫襯中醫,睇黎呢行真係好有發展~

l.minor 說...

小心身體,保重啊!

maymay 說...

naruto:
更年期典解唔講得?
月尾或者十二月頭先入院呀

劉鄧:
更年期呢家野,西醫唔掂架
好在呢劑唔係好難飲

I.minor:
謝謝,正在處理中~@@

小彭 說...

小心身體, 注意飲食!
不過我自己近來都亂咁食~

maymay 說...

小彭:
你都唔好吃咁多肥膩野啊~~

小頭 說...

除了中醫藥調理身體,小心飲食,定時作息,保持運動等等外,可能年尾去日本行一轉都有助身心健康 ^^

祝 maymay 身體健康。

maymay 說...

多謝小頭!
如果可以春夏秋冬都回日本覆診一次,包保龍馬精神呀~^o^

小妹 說...

maymay要保重身體哦!
中藥...太苦啦......

maymay 說...

多謝小妹!
苦都要飲啦,不過呢.....真係胃都反埋~>_<