2010年11月26日星期五

溫馨提示

百貨公司大減價,有電話短訊掃貨提示
電訊公司每月帳單,有電話短訊扣數提示
用信用卡大額簽帳,有電話短訊保安提示
網上銀行買賣股票,有電話短訊覆盤提示


想不到今時今日,入醫院都有溫馨提示,世界變了~

9 則留言:

supageti 說...

依家係 SMS 既時代,我屋企啲細路咩都 SMS,就算大家同枱食飯,都可以互 send SMS ~~~ @@

lau2tang 說...

祝 一切安好~

galaxy 說...

祝 安好

maymay 說...

師姐:
初初仲以為係診所send俾我,睇真d原來係醫院

劉鄧,galaxy:
謝謝,我住一晚就走得架喇~^^

naruto 說...

仁安,咪大圍果間?

無病無痛無病無痛無病無痛無病無痛無病無痛無病無痛無病無痛無病無痛

ROY 說...

今晚一田超多人呀,小心保重~

maymay 說...

naruto:
貪佢近近地吖嘛
我都希望無病無痛,謝謝~^^

萊萊:
今年多左自由人來掃貨,景係多人啦
我會保重架喇,多謝~^^

ayclui 說...

maymay 保重啊~

maymay 說...

謝謝ayclui~^^