2010年11月29日星期一

我沒有心臟病

晨早八時半空著肚子,辦了入院手續,獲安排住進連我在內祗有兩位病人的四人病房,隨即展開一連串檢查,量血壓、探體溫、抽血化驗、心臟電腦掃描、心臟超聲波,最後胸腹貼滿連接心跳記錄機的電線,記錄廿四小時心電圖。

餘下半天,就跟同一病況的院友,坐在窗前梳化輕輕鬆鬆閒話家常,晚上跟老公在醫院餐廳吃過味道不錯的晚飯,看了「義海豪情」,”啪”粒安眠藥,一覺安睡到天明。


翌日中午醫生巡房,知道電腦掃描和超聲波都沒有問題,拆走身上的心跳記錄機,付過壹萬柒仟元住院費,出院了。

雖然還未知道廿四小時心電圖的結果,不過,我相信我沒有心臟病,因為在這一天半裏,我的心臟很平靜,因為實在太舒服了,哈哈!

我住窗旁右邊病床,院友住對面,一人一廁,好方便~





















窗外可見望夫石~

















二樓是花園平台~

















電視一人一機,你看明珠我看翡翠,戴上耳筒,各不相干~

















廁所內溫馨提示~

















{今次雖然很舒服,最好還是不要來}

16 則留言:

Ellen老師 說...

無事就好啦!

ayclui 說...

無事就好啦!X2
點解看了「義海豪情」後要”啪”粒安眠藥呢? 驚"生保床"訓唔著呀?
今次雖然很舒服,最好還是不要來--> 梗係啦, 成$17,000一晚喎, 去一次日本覆診都得啦~^^

supageti 說...

第一次聽到人話住醫院舒服 .... @@

naruto 說...

第一次聽到人話住醫院舒服 x2

擺明check錯位,應該驗腦

maymay 說...

老師:
確係安樂晒~^^

ayclui:
我最近都瞓得唔好,好難入睡,即使瞓著半夜都會醒,平時唔容易攞到安眠藥,呢晚仲唔乘機咩~^^

師姐:
間房咁大,醫護人員態度又優良,正所謂好食好住,院友都話諗唔到會咁舒服呀~^o^

naruto:
應該你去驗腦至啱~~

ROY 說...

係咪有d無咁豪既bodycheck架~

無豎就要食番多野好野慶祝~

maymay 說...

萊萊:
今次唔係一般bodycheck,係針對心臟嘅檢查,淨係電腦掃描都要六仟蚊呀~~

有乜好野食?

galaxy 說...

好貴 ! 最緊要個人無事,荷包傷少少都要了。

maymay 說...

galaxy:
破財擋災啦~^^

lau2tang 說...

今次雖然很舒服,最好還是不要來--> 梗係啦, 成$17,000一晚喎, 去一次日本覆診都得啦~^^ x2

$17,000可以搵到間超豪溫泉酒店慢慢嘆架嘞~

maymay 說...

劉鄧:
哈哈,講下笑啫,實情我呢世人最怕去醫院架~~

largeheadboy 說...

無事就最好喇!咁之後放心食多幾件雞肝喇~

maymay 說...

大頭:
尋晚係放肆左少少~^o^

小妹 說...

好在沒事, 很替你高興呢!
飲食方面都是不要太放肆哦.

小頭 說...

2002 年半夜腰痛暈倒 call 救護車入醫院,之後院方也安排了為我作廿四小時心電圖。

另外又驗血又照過 x-ray....住了三日兩夜,張單好似要七千,不過是公立醫院有政府津貼,如果是收三十多元一天。那時剛交了稅,覺得交稅交得好值!

總之無事便安心了,最緊要健康。

maymay 說...

小妹:
出左院反而個心唔舒服多左~>_<

小頭:
你就好啦,我d保險仲未出賠償,未知賠到幾多~~