2010年10月22日星期五

一波未平一波又起

聲帶還未痊癒,體檢報告又不漂亮,真是一波未平一波又起!

膽固醇中度偏高~

















心電圖呈現不正常狀態,醫生認為是冠心病病徵,下月要入院詳細檢查~

10 則留言:

largeheadboy 說...

係咪呢排見得我多個心成日卜卜跳咋?
詳細檢查下都好嘅~

lau2tang 說...

師妹,
你要同至愛的帶子、蝦、肥牛講goodbye喇~
早啲check清楚會安心好多,或者到時醫生話無乜問題呢!唔好擔心啦~

supageti 說...

膽固醇同壓力都好大關係嫁,放鬆心情同埋戒下口就會低番喇。

啲醫生係慎重啲 ~~ 我照心電圖咪又係話有啲不尋常,驗完一輪結果都係無野 ~~~

maymay 說...

大頭哥:
你個樣子咁驚嚇,見到你緊係心肝仔卜卜跳啦~^o^

劉鄧:
好耐冇吃過至愛喇~>_<
其實我又唔係好擔心,不過有d煩囉~~

師姐:
冇得吃鍾意嘅野真係好慘呀~~
我06年都因為無故眼前一黑同埋心跳,入院檢查過,結果淨係發現個心久不久會好快咁跳幾野,其他乜樹都冇,所以今次都唔太擔心,不過當然係小心駛得萬年船啦。

naruto 說...

噢!我窒左一野...

check左先,無事嘅,我過D正磁場過你

小頭 說...

保重呀 Maymay,希望作詳細檢查後發覺無事。

Rempei 說...

都係時候等我地出手幫你醫喇~~(快d約開枱,能醫百症!)

ROY 說...

去check下都安心d既
咁唔好成日掛住個市喇,多d去公園行下啦~

ayclui 說...

保重呀 Maymay,希望作詳細檢查後發覺無事 x 2

膽固醇嘅野, 食得小心D, 同埋個人放鬆D就得o架啦~

maymay 說...

naruto:
有你嘅正磁場,我都開心左一野~^^

小頭:
多謝,我諗唔會好大劑嘅~~

薯嘜:
咁你米截我糊呀,我受唔住剌激架依家~

萊萊:
唔睇住個市邊有錢醫病呀~^o^

ayclui:
我好掛住雪櫃個雪糕月丙呀,嗚嗚~~