2010年11月12日星期五

體虛?

吃了個多星期治療潮熱的藥,效果不大明顯,覆診時告訴醫師,日間出汗次數雖然減少,但半夜反而增加,醫師想了想就說:「虛呀」,轉了藥方,叮囑服後要再來。

上次斬釘截鐵說是潮熱,今次一句體虛,醫師你是斷估還是斷症?

六味地黃湯,即管看服後如何~




















午餐用了北海道即食三文魚碎加菜粒炒飯,方便快捷,下次會試用三色椒粒代替菜粒,估計效果會更佳。

10 則留言:

largeheadboy 說...

我諗我都要睇中醫調理下!

得咁少菜粒嘅?三文魚就多到哩~
呢排我多咗整菜飯,唔錯呀

ayclui 說...

三文魚碎炒飯方便又好味...正~
我會加D新鮮粟米粒添, 好甜o架...

naruto 說...

咪又係我隻六味地黃。。。大家都咁虛

maymay 說...

大頭:
我都覺得菜粒太少,下次會加多d

ayclui:
呢個炒飯就係跟你學架~^^

naruto:
吃左呢幾劑藥都冇乜效呀我~>_<
咁你有冇出汗呢?

supageti 說...

師妹:食左咁多劑都無效就即係唔夾囉我估 ~~~

maymay 說...

師姐:
所以話醫師都唔知係咪斷估冇辛苦囉~@@

naruto 說...

六味係一隻好溫和嘅藥嚟架,我搭埋另一隻食都要幾個月先慢慢見效,唔急得,但據知無病都食得

但你個case我就唔知囉

maymay 說...

naruto:
咁你即係有冇出汗唧?

naruto 說...

NO

maymay 說...

naruto:
唔該~^_^