2010年11月17日星期三

免費晚餐

自從哥哥搬到沙田後,三朝兩日便有免費晚飯吃,由踏出家門計,不消半個小時便可到達,非常方便。

這晚有牛扒、羊扒、帶子剌身及麵醬炒雜菜,還有美酒招待。


















老貓{豬包}及靚女{卒卒},性情溫馴,十分抵錫~


















回家途中,隔鄰屋邨發生火警,花園聚集很多逃生居民,氣氛緊張。(看到窗口冒煙嗎?)

11 則留言:

ayclui 說...

嘩, 有得痴餐, 又有貓玩, 真係爽到痺呀!羨慕ing~

largeheadboy 說...

咁要成日上去喇!

同兩日見新聞話你嗰頭火燭
我都諗你就喺附近喎~

maymay 說...

ayclui:
佢地搬左入黎,我慳左好多的士錢,舊居交通不便,我次次都要搭的士來回,依家十分鐘火車便到。

大頭:
果晚有個"災民"走左過來我座大厦投靠親友,搭時話嚇到腳都軟埋呀~

naruto 說...

果兩隻貓著左fur呀?今年興喎,好潮

果到唔係火燭,打開窗打邊壚啫

maymay 說...

naruto:
果兩件fur甩到一屋都係架

請消防員一齊打邊爐

ROY 說...

果兩隻杯唔多襯支酒喎~
上星期去sogo試飲左啖柚子梅酒, ok的~
我可能依一、兩日會去一田~

maymay 說...

萊萊:
佢地當清酒咁飲,攪笑
一田25/11-29/11大減價,到時又聽迫爆~@@

supageti 說...

你就好啦 ~~~ 羨慕呀 ~~~ :P

maymay 說...

師姐:
每年初一阿嫂都煮廿人飯餸,巧勁架~^^

lau2tang 說...

亞嫂咁叻,唔怪得食到個姑仔咁咀刁囉~

maymay 說...

劉鄧:
我都唔夠阿邊個咁咀刁啦~^0^